Huvittaa lekurin kommentti meidän 1v pojasta ja lapsen isästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MintunKukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MintunKukka

Vieras
Siis olen tämän lapsen isän kans naimisissa ja asutaan saman katon alla. Meillä on muitakin lapsia.
No kävin täs viikolla itse lekurissa ja tämä tätäi kysy et miten mä jaksan. No vaihtelevasti ku lapset olleet nyt sairaana. Ja olen nyt raskaana.
Täti kysy et onko mies ollu kotona apuna ja saanko nukkua.
Selitin et on nyt ollu ku ei ole ollu töitä (yrittäjä) niin aika paljon kotona ja olen nukkunu joka välissä ku on vaan mahdollisuutta ollu. Ja ku sanoin et meidän 1vee on niin isäsä perään et se ei saa uloskaan mennä etteikö ota poikaa matkaan. Huutaa perään vaan et iä iä ja kahee itku. Ja isän on aina pakko ottaa poika syliin ku ei anna periksi ja halaa ihan antaumuksella.

Niin lekuri vastas et -jaa aika jännä, ei ihan heti olis uskonu. Niin ja kait ne yks vuotiaatki osaa isäsä perään itkiä.

Olin vähän et täh :o

No varmaan mietti sitä ku esim. täälläkin palstamammat aina valittaa ja haukkuu äitejä jos joku antaa pienen lapsen olla kahestaan isän kanssa. Eikä ite ole kyttäämässä siinä selän takana. Kun eihän miehet voi pärjätä lasten kanssa äidin helmoissa muka pitäis aina roikkuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No varmaan mietti sitä ku esim. täälläkin palstamammat aina valittaa ja haukkuu äitejä jos joku antaa pienen lapsen olla kahestaan isän kanssa. Eikä ite ole kyttäämässä siinä selän takana. Kun eihän miehet voi pärjätä lasten kanssa äidin helmoissa muka pitäis aina roikkuu :)

aijaa...
tuolla nuo kaikki neljä ovat nytki isäsä matkassa.Enkä edes tiedä mitä hommaavat.

siis täh?? :O mikäli ei voi luottaa että mies pärjää lapsen kanssa kahdestaan, niin siinä tapauksessa ei varmaan kannattaisi tämän ihmisen kanssa tehdä lapsia ollenkaan. Mun mies ottaa meidän 1-vuotiaan aina joka paikkaan mukaan eikä pieneen mieleenikään ole juolahtanut että pitäisi olla heitä vahtimassa :P

siis täh?? :O mikäli ei voi luottaa että mies pärjää lapsen kanssa kahdestaan, niin siinä tapauksessa ei varmaan kannattaisi tämän ihmisen kanssa tehdä lapsia ollenkaan. Mun mies ottaa meidän 1-vuotiaan aina joka paikkaan mukaan eikä pieneen mieleenikään ole juolahtanut että pitäisi olla heitä vahtimassa :P

Meillä ihan pikkuinen vauva vasta ja tänäänkin olivat isänsä kanssa keskenään kun kävin kaupoilla "tuulettumassa"..hmmm, onkohan multakin menny jotain ohi kun en tienny että sitä miestä pitäs jotenki epäillä :D

Yhteistyössä