mikä siinä on kun pienen lapsen äitinä kävin kesällä 3kertaa viihteellä ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jo sai kuulla et kyllä sinun pitäs lapsen kanssa kotona vaa olla!Silloin pikku herralla ei viellä ollut päivärytmiä ja saattoi valvoa tosi myöhään!Nukkui vaan pikku tirsoja.oli ihan kiva käydä tuulettumassa kesällä.Nyt olen rytmittänyt pikkusen 8kk päivän ja nyt en enää tahdokkaan lähteä mihikkään.Nautin niin kovasti tästä päivärytmistä.Nyt saa taas kuulla et yritätkö olla hyvä ihminen ku et mihikkää haluu mennä.Jos kieltäydyn lähtemästä joihikkin kekkereihin niin minut nimetään martyyriksi..et muka kieltäydyn ja haluun olla vaan hyvä ihminen vaikka oikeesti haluisin muka mennä.Oikeesti on jotenki niin kiva olla nyt kotona.Antasvat hyvät ihmiset mun nauttia elämästäni ja lapsistani ihan rauhassa!

Tollasta se on aina. Aina riittää jollain arvosteltavaa. Älä muista piittaa, teet niinkuin itse haluat! Muutama hyvä mielipiteiden jakaja on perhepeti, lasten kotihoito/päiväkotiin vieminen, imetys/tuttipullo ruokinta, kiinteiden aloittamis ajankohta jne. jne... Hulluksihan sitä tulisi, jos jokaisen mielipiteen noissa noteeraisi.:D