"kitku"
Kyllä mä sun kärjistämisesi ja provosointisi ymmärrän, mutta yleistäminen käy kaaliin aina yhtä pahasti.
Onko ihme että alkanut puolustella? Sinä ET tiedä syitä hoidossa oloon, et välttämättä edes tuttujesi kohdalla. Ja vielä ihmettelet sitä että kun haukut mielisairaat viinaa litkiviksi sosiaalitapauksiksi joiden lapset pitäs viskata ties minne niin ihmiset suutahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25050975:Täytyykö tämä vääntää rautalangasta...KÄRJISTIN. Ja joo, en ole pahalla päällä, vaikka yleisesti ottaen mua ärsyttääkin virikelapset. Lähinnä mua huvittaa tämä paatos millä ihmiset alkaa puolustella virikkeiden tarvetta.
Siis hä? Taas epäloogisuutta. Olenko väittänyt, ettei ole. Vastasin sun väitteeseen, joka oli että iso osa mielenterveysongelmaisista kärsii mielenterveysongelmiasta. Kyllä olen nähnyt myös heitä (ylläri), joilla on kummatkin ongelmat.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25050842:Saatampa minäkin tietää jotakin päihdeongelmaisista. Mutta pidä rauhassa syvemmät tietosi, hyvä alalla työskennellyt. Olisit vaikka voinut tulla kertomaan totuuksiasi kaverini hautajaisiin. Hän kun oli yksi niistä harvoista, joita mielestäsi ei ole ole.
Kaikki kunnia? Voi hyvät hyssykät sun kanssasi. Luitko tuon äidin kommentin, joka sanoi kärsineensä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, eikä ollut vienyt lastaan "virikehoitoon"? Monessa tapauksessa on lapsen kannalta parasta viedä hänet joiksikin tunneiksi pois kotoa. Kuin myös vanhemman.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25050895:Olen helvetin tyhmä, helvetin ilkeä, helvetin kärjistävä ja helvetin ärsyyntynyt.
oletko sinä helvetin tyhmä, jos kuvittelet kaikkien mielenterveysongelmaisten juovan ja käyttävän pillereitä, koska kärjistetysti sanottuna löytyy liuta niitä jotka niin tekevät?
Kaikki kunnia niille jotka eivät niin tee, vaikka kuinka oisi mielenterveysongelmia.
Saatoin hieman liioitella ( onko ilmiö sulle uusi)Siis hä? Taas epäloogisuutta. Olenko väittänyt, ettei ole. Vastasin sun väitteeseen, joka oli että iso osa mielenterveysongelmaisista kärsii mielenterveysongelmiasta. Kyllä olen nähnyt myös heitä (ylläri), joilla on kummatkin ongelmat.
No mistähän johtuu, että tämä on aika uskomaton ketju :/???Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25051057:Pyhä Lehmä, no eikö ne viinaan litkivien mielisairaiden muksut vois laittaa omaan virikehoitopäiväkotiin? Miksi sinne tarvis muiden virikelapsien mennä?
Tää alkaa olla iha ihan uskomaton ketju
Käsitit nyt kyllä väärin. Kaikki kunnia niille mielenterveysongelmaisllle jotka eivät sekaannu päihteisiin.Kaikki kunnia? Voi hyvät hyssykät sun kanssasi. Luitko tuon äidin kommentin, joka sanoi kärsineensä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, eikä ollut vienyt lastaan "virikehoitoon"? Monessa tapauksessa on lapsen kannalta parasta viedä hänet joiksikin tunneiksi pois kotoa. Kuin myös vanhemman.
No, mietippäs sitä. En jaksa sun kanssasi alkaa enempää vääntämään, kun pitää jaksaa nousta aamulla töihin. Noi kärjistykset on muuten aika mauttomia. Koita seuraavassa ketjussa keskittyä hiukan rakentavampaan ulosantiin.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25051075:Saatoin hieman liioitella ( onko ilmiö sulle uusi)
Päihdelinkki > 145 Kaksoisdiagnoosi
Tietenkin mun tyhmyydestä. Sehän on selvä.No mistähän johtuu, että tämä on aika uskomaton ketju :/???
Jätän ne rakentavat ulosannit tämän paskafoorumin ulkopuolelle.No, mietippäs sitä. En jaksa sun kanssasi alkaa enempää vääntämään, kun pitää jaksaa nousta aamulla töihin. Noi kärjistykset on muuten aika mauttomia. Koita seuraavassa ketjussa keskittyä hiukan rakentavampaan ulosantiin.
Mun tuntemat ihmiset kuten myös itse käytän myös mustaa huumoria mutta EN IKINÄ menisi vittuilemaan kenellekään sairaalle tuolla lailla kuin sinä. Jossain menee mun raja, sulla sellaista ei ilmeisesti ole. Miten voi olla että sinä vaan hassun hauskasti vitsailit ja kärjistit kun olet saanut paljon palautetta sanoistasi? Oisko sittenkin niin että nyt tuli sanottua jotain todella typerää? Luuletko todella että SINUN kokemus on se OIKEA? Minäkin tiedän "virikelapsia" mutta yksikään niistä ei ole huvin vuoksi hoidossa. Silti en väitän etteikö niitäkin olisi.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25051045:Joku näytti tehneen ketjun siitä miten yleistä on turhat virikelapsipaikat, joten usko nyt kyllä niitä löytyy.
Voi, voi. Mä kyllä tunnen aika paljon mielenterveysongelmien kanssa painineita ihmisiä ja olen sairastanut masennuksen. Sillä erolla, että mun tuntemat ihmiset voi ronskisti puhua mielenterveysongelmista, vetämättä hernettä nenään.
Anteeksi, jos mun kärjistävä teksti loukkasi sinua henkilökohtaisesti.
Sisälukutaidon puutetta kaikessa kiihkoilussa... Väännetäänpä ratakiskosta. Siksi toinen (=eskari-ikäinen) viedään eskariin ja hoitoon, kun meillä hoidetaan vain reilun kolmen vanhaksi kotona. Äiti valvoo yöt töissä (viimeiset 5 vuotta poislukien kuopuksen mammaloma) enkä valitettavasti ole ihan niin sitkeä (olisitkohan sinäkään?), että jaksaa kahta lasta kotona päivisin. Sinun päivä on siis oikeasti minulle yö. Pienempi nukkuu päikkärit, jolloin äitikin saa peräti pari tuntia vuorokaudessa unta (hui kuinka itsekästä - se aikahan pitäisi virikehoitaa kotona omaa kuusivuotiasta). Ole siis kiitollinen, ettei meidän perheen lapsista molemmat ole viemässä todella "tarvitsevien" päivähoitopaikkoja. Suosittelen sinullekin kokeilla, että painat yöt töitä ja hoitelet lapsiasi päivät. Ja sitten juttelet mulle virikelapsista Onneksi äideille on virikepuuhaa ja hupia näillä mammapalstoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25049813:Mä en ymmärrä miksi ihmeessä toinen lapsi viedään hoitoon ja toinen jää kotiin?