Huvipuistoista, linnanmäki vai särkänniemi 10v ja 13v poikien kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "JohannaH"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"JohannaH"

Vieras
Kumpaan lähtisit? Siitä on aikaa kun itse olen kummassakaan viimeksi käynyt.

Pääseekö elämysavaimella myös delfinaarioon? vai pitääkö sinne maksaa erikseen?
 
[QUOTE="JohannaH";30037369]Kumpaan lähtisit? Siitä on aikaa kun itse olen kummassakaan viimeksi käynyt.

Pääseekö elämysavaimella myös delfinaarioon? vai pitääkö sinne maksaa erikseen?[/QUOTE]

viimeks kävin 2007.
 

Yhteistyössä