J
"JohannaH"
Vieras
Kumpaan lähtisit? Siitä on aikaa kun itse olen kummassakaan viimeksi käynyt.
Pääseekö elämysavaimella myös delfinaarioon? vai pitääkö sinne maksaa erikseen?
Pääseekö elämysavaimella myös delfinaarioon? vai pitääkö sinne maksaa erikseen?