Joko palvelu toimii..? Onko kukaan saanut tulostettua tänään pakettikorttia?
Toinen kysymys, voiko sen tallentaa, kun se kortti siihen aukeaa sitten vai pitääkö heti tulostaa? Mitä jos se ei vaikka tulosta sitä tms ongelmaa tulkee...?
Ekaa kertaa olisin tätä tekemässä... joten kiitos vastauksista.
Toinen kysymys, voiko sen tallentaa, kun se kortti siihen aukeaa sitten vai pitääkö heti tulostaa? Mitä jos se ei vaikka tulosta sitä tms ongelmaa tulkee...?
Ekaa kertaa olisin tätä tekemässä... joten kiitos vastauksista.