Huutonetistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myyjä

Vieras
Mulla sulkeutui kaupat maanantaina ja ostaja otti heti yhteyttä ja kirjoitti olevansa lomalla, mutta ke maksaa heti ja todennäköisesti tänään näkyy sitten.

Ostajasta ei ole kuulunut tämän jälkeen mitään, ei edes viestiä, että maksettu tms.

Kannattaako vielä odotella vai laittaa viestiä ja kysellä missä mennään?

Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oletko tarkastanut että näkyykö tilillä? En minäkään välttämättä laittele viestiä, jos kerran olen kertonut milloin maksan.

Juu katsoin, eikä näkynyt mitään vielä ainakaan..
Ööh, mitähän mä itse tekisin...? Joko odottaisin maanantaihin, tai laittaisin viestiä. Eipä musta oikein ollut nyt apua. Hei, tsekkaas ostajan palautteet, josko niistä saisi viitettä millainen tyyppi on. :wave:

Mulla sulkeutui kohde 15.2. ja 21.2. ostaja laittoi viestiä että maksaa heti kun pääsee pankkiin (ei ole verkkotunnuksia ) vielä lisäsi että ilmoittaa kun on maksanut, ei oo mitään kuullunut sen jälkeen eilen laitoin kyselyn että meinaako maksaa vai ei.
Kohta laitan kyllä uusiksi myyntiin.

No mitäs tämmösestä mieltä (sori kun laitan saman aloituksen alle). Mutta mulla oli myynnissä meikkipaketti, jossa oli osta heti-mahdollisuus. Kohteeseen oli tullut huuto ja pian tulikin toinen ostaja joka huusi kohteen osta heti-kaupalla. Sen jälkeen pisti viestiä, että tarvitsee kaksi-kolme viikkoa maksuaikaa, vaikka profiilitiedoissani lukee selvästi, että maksuaikaa pyydettävä etukäteen. Noh, mielestäni Osta heti-kauppa on sellainen, että se on kanssa OSTA HETI, ei viikkojen päästä. Ostaja alkoi selitellä, että oli pyytänyt maksuaikaa, mutta minä olin varmaan viestin vahingossa poistanut. Kysyin sitten sievästi, että oliko hän saanut vastausta maksuaikapyyntöönsä. :whistle: Hän otti sen vittuiluna ja pisti negatiivisen palautteen joss haukkui minut ämmäksi. Lisäksi pisti yksityisviestiä jossa samaan tyyliin haukkui ja käski tukehtua shamppoihini. :kieh:

Tosi asiallista meininkiä Annette! Huh huh :o Pistä nega menemään "hyvästä" käytöksestä...

Ap:lle minä odotan yleensä sen 3 päivää maksua, jonka jälkeen kyselen uudestaan. Eli yleensä varmaan suostun odottamaan noin viikon kaupan sulkeutumisesta. Siihen mennessä olisi pitänyt jo kuulua jotain, edes lisäpyyntö maksun aikaan. Sen jälkeen laitan ostajalle tiedon, että tavara menee uudelleen myyntiin, kun hän ei ole maksanut tavaraa ja laitan ostajalle palautetta.