Huutonetistä taas, palautteesta, turhaa jupinaa vai ei..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Ostin lastensängyn joka oli kuvassa ok eikä mitään erityistä mainittu. Ihmettelin hieman, kun sänky olikin sitten käytännössä katsottuna hyvin likainen ja jotain puruakin oli pohjalla. Mustanharmaat laidat ovat kuulemma vain likaa, toivon tosiaan että huomenna kun ajan kanssa putsaan laidat että se puhdistuu. En kuitenkaan sen takia jättänyt sänkyä ostamatta, kun ajattelin että joko puhdistuu tai sitten maalaan sen uusiksi.

Sen lisäksi sängyssä on sellainen kaiverrus, jonka äärirajoja oli maalattu tussilla.. sekin kyllä korjattavissa - ostan vain samanvärisen tussin ja siistin ne rajat kun vain osa on "maalattu"..

Eikö tuotteita yleensä hyvien tapojen mukaan kuuluisi toimittaa ostajalle kuitenkin puhtaina..?

Siis olenko ilkeä, jos annan palautteeksi neutraalin ja mainitsen nuo seikat?

Ihan hyvin voit antaa neutraalin. Itse en laita mitään myyntiin pesemättä/putsaamatta tuotetta ensin. Mulla on sellainen periaate, että teen niin kuin toivon toistenkin tekevän. Esimerkiksi vaunuja kaupatessa olen ne pessyt ensin. (Tosin vaunuja en ole myynyt huutiksessa vaan kaupan seinällä on ollut ilmoitus)

Oliko liasta ja kaiverruksista mainittu kuvauksessa? Mun mielestä ei ole huutajan asia udella kaikkea mahdollista, johan se huutiksessa lukee että myyjän on kaikki oleellinen tuotteesta kerrottava.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Oliko liasta ja kaiverruksista mainittu kuvauksessa? Mun mielestä ei ole huutajan asia udella kaikkea mahdollista, johan se huutiksessa lukee että myyjän on kaikki oleellinen tuotteesta kerrottava.

Ei oltu mainittu. Siis se kaiverrus oli ihan osa sänkyä, sellainen koristekuvio, nätti. Mutta sitä oli väritetty puoliksi tussilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Ei oltu mainittu. Siis se kaiverrus oli ihan osa sänkyä, sellainen koristekuvio, nätti. Mutta sitä oli väritetty puoliksi tussilla.

Niin no mä laittaisin neutraalin ja sanoisin, että puutteellinen kohdekuvaus. Tuotteessa olisi ollut paljon kohtia, joista olisi voinut mainita etukäteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Niin no mä laittaisin neutraalin ja sanoisin, että puutteellinen kohdekuvaus. Tuotteessa olisi ollut paljon kohtia, joista olisi voinut mainita etukäteen...

Näin laittaisin minäkin.

Yhteistyössä