HuutoNetistä: ostaako joku käytettyjä pikkuhousuja (pienten lasten)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo

Vieras
Tyhmä kysymys mutta mietityttää, olis nimittäin myydä suloisia pikkutytön pikkuhousuja siistejä mutta KÄYTETTYJÄ. Ostaako niitä joku sieltä? Itse en osta käytettyjä mutta olenko vain "ylihygieeninen"

Huuto.netistä tai kirpparilta en ostaisi, mutta kavereilta saatuja ollaan kyllä käytetty. Minusta kaverien "bakteerit" ovat tutumpia kuin kirpparilta saadut. Muita vaatteita kyllä ostan kirppareiltakin.

oon ostanu käytettyjä lapsille.. ei kait pienissä lapsissa nyt kovin kummosempia pöpöjä ole.. tai siis.. tuntus ainaki..tietenki oon pessy eka, mut nuo mitkä mä oon netistä vaatepaketin matkassa saanu, ni ne kyllä haisi ihan puhtaille..ja olivat ihan uuden näkösiä..mut siis pesun kautta käyttöön :wave:

Ite en osta ikinä koskaan kenellekään meistä käytettyjä alusvaatteita. Edes sisarusten kesken en kierrätä pieneksi jääneitä kalsareita. Roskiin ne aina menee vaikka olis ehjiäkin!
Jotenkii vaa minua inhottaa.
(äitinikin kerran ihmetteli että miksi en voisi esikoisen pieniä kalsareita käyttää pienimmällä mutta kun vaa en voi)

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ite en osta ikinä koskaan kenellekään meistä käytettyjä alusvaatteita. Edes sisarusten kesken en kierrätä pieneksi jääneitä kalsareita. Roskiin ne aina menee vaikka olis ehjiäkin!
(äitinikin kerran ihmetteli että miksi en voisi esikoisen pieniä kalsareita käyttää pienimmällä mutta kun vaa en voi)

toisaalta mä kyl ymmärrän tänkin.. siis ettei voi.. mut ite en oo tätä ennen etes ajatellu että voinko ostaa :D niitä on saatu serkun lapsilta ja vaate pakettien matkassa.. sen kummempia miettimättä pyykin kautta ova jalkaan menneet..tarkemmin aloin nyt miettiin, ni taitaa olla suurin osa meän lasten KAIKISTA vaatteista käytettynä saatu/ostettu.. :/ mut siistejä kun ovat ni miksikäs ei! :)

No ostan jos tarve on |O Ostaahan ihmiset herranjestas käytettyjä kestovaippojakin.
Ja aion laittaa seuraavaan vaatepakettiin ton vaippapepun pikkareita myös. Miksikä ne menee kun on aina ollut vaippa siellä pöksyjen alla?

Vaipat voi keittopestä ja pikkaritkin pestä 60 asteessa ( no joo kuva voi irrota) ja siinä kyllä kuolee kaikki pöpöt! Puhtaampaa se on kun käydä uimahallissa/yleisellä rannalla!

Ostaisin jos tarttisin. Ollaan saatu tuttavilta käytettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

En minäkään kierrätä edes sisarusten kesken, samaa munkin äiti ihmetteli (tosin mä voin kuvitella että tuo 5 v poika ei varmaan suostuisi edes laittamaan isoSISKON housuja jalkaansa.
Vaippaikäisenä ei käytetty pikkuhousuja (bodyjä vaan)

Yhteistyössä