kirpparille hinnoittelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy

Vieras
En yhtään tiedä millä hinnoilla kirpulla kannattaa myydä:

- Käyttämättömiä tai muutaman kerran käytettyjä espritin t-paitoja, sellaisia juhallisimpia, ei niitä peruspaitoja. Ovat ihan uuden näköisiä.

- Talvitakkeja uusia tai käyttämättömän näköisiä
- käytettyjä

- naisen t-paitoja, farkkuja käytettyjä mutta siistejä.

- lasten haalarit (ei merkkikamaa)
- lasten puseroita, housuja jne.
- vauvan bodyja jne.

Voisko joku ystävällinen antaa vinkkiä, edes jostain noista?

Paa hinnat pieneen pahvin palaan josssa rei'ittimellä tehty reikä ja pieni pätkä vahvaa(karhunlankaa) lankaa. Esim. Niskalappuun tai napinläpeen kiinni. Vaikeampi irroittaa...Niinku varastamismieles meinaan...

Lasten vaatteet on mulla menny aina kaupaksi, omat vaatteet niin ja näin. Jos on hyväkuntoista eikä hinnat päätä huimaa :) Ja meillä päin kirpparilla käytetään sellasta pyssyä jolla kiinnitetään hintalaput, oon laittanu niskalappuun/napinläveen, tai muuhun vastaavaan johon ei hintalapun irroituksesta oo jääny jälkiä. Joissain kirpparilla käytetään myös tarroja.

Siellä kirpparilla on paperilapuilla noi hintalaput, sieltä siis haetaan niitä tai tulostetaan netistä. Voi kun olisikin joku pyssy niin olis helpompaa.

Mitähän hintoja noille sitten vois laittaa? En ole ikinä myynyt mitään kirpulla.

Olisko aikuisten uusista esprit paidoista 2euroa liikaa? Voihan sitä hintaa tietty alentaakin jos ei näy menevän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisko aikuisten uusista esprit paidoista 2euroa liikaa? Voihan sitä hintaa tietty alentaakin jos ei näy menevän.

No ei todellakaan ole liikaa, miksi haluaisit antaa lähes ilmaiseksi? Kyllä mä uusista E:n paidoista vähintään 5 e/kpl pyytäisin. Kyllä pöytävuokran jälkeen täytyy jotain vaivanpalkkaakin jäädä, sen verran työlästä toi peseminen, silitys, hinnoittelu, laputus, viikkaus, myyntiin vieminen, jokapäiväinen pöydän järjestely ja myymättömien kamojen pois rahtaaminen on!

Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ei todellakaan ole liikaa, miksi haluaisit antaa lähes ilmaiseksi? Kyllä mä uusista E:n paidoista vähintään 5 e/kpl pyytäisin. Kyllä pöytävuokran jälkeen täytyy jotain vaivanpalkkaakin jäädä, sen verran työlästä toi peseminen, silitys, hinnoittelu, laputus, viikkaus, myyntiin vieminen, jokapäiväinen pöydän järjestely ja myymättömien kamojen pois rahtaaminen on!

No, ajattelin, että jos ne ei mee. Mulla on niin paljon tavaraa, kun en oo koskaan kirpparilla myynyt, että varmaan saan pöytävuokran katettua ja jonkin verran jää varmasti ylikin, mutta onhan tässä tavaroiden valkkaamisessa ja raahaamisessa työtä. Mutta laitan siis vaikka sen 5euroa ja kokeilen sillä.

Kiitti vastaajille ja edelleen mielelläni lisää vastauksia otan :)