Huutonetistä, myyjä ei vastaa, mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Huusin huutonetistä tuotteen (sulkeutui 21.8) ja laitoin myyjälle heti s-postia sopiakseni tuotteen noudosta (myyjällä oli toimitusehtoina vain nouto). Tarvitsen tuotetta perjantaina ja jos en sitä saa, joudun ostamaan kaupasta uuden vastaavan. Myyjä ei ole siis vastannut sähköpostiin eikä nyt sitten tekstariinkaan. Miten kauan on kohtuullinen odotusaika jolloin yhteydenotto pitäisi tulla? Harmittaa jos joudun ostamaan nyt sitten kaupasta uuden ja sitten vielä hitaasti reagoivalta myyjältäkin tuotteensa....
 
Oletko ilmoittanut myyjälle ensimmäisessä viestissäsi että tarvitsisit tuotteen tiettyyn päivään mennessä? Oletko katsonut muista hänen myymistään kohteista sulkeutumisaikojen ja niistä annettujen palautteiden välisiä aikoja kauanko on kestänyt, erityisesti muissa noutokohteissa? Oletko tutkinut onko myyjä itse huutanut jotain sinun kohteesi sulkeutumisen jälkeen tai laittanut sen jälkeen uutta tavaraa myyntiin eli onko käynyt tänä aikana kuitenkin Huutiksen sivuilla? Onko palautehistoria muuten ns. nuhteeton?

Laita vielä muutama säpo ja tekstari, yksi potentiaalinen mahdollisuus olisi ehkä heittää myyjälle kaupasta neutraali palaute jossa pelkkä maininta että pyydät häntä tarkistamaan säponsa ja tekstarinsa ja ottamaan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Muutat sitten tietysti palautteen tekstin tuotetta koskevaksi kun olet sen saanut.
 
[QUOTE="vieras";24485345]Muutat sitten tietysti palautteen tekstin tuotetta koskevaksi kun olet sen saanut.[/QUOTE]

Lisään vielä että toki tietysti tarvittaessa muutat myös sen palautteen värinkin toiseksi tuotteen saatuasi.
 

Yhteistyössä