toimiko myyjä oikein.. Huutonetissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutelija

Vieras
Eli.. Huusin erästä tuotetta, ja olin ainoa huutaja, hintavaraus ei ylittynyt. Huuto sulkeutui 4.8 ja tänään sitten laitoin myyjälle vietiä että mikä on tuotteen hinta? Myyjä laittoin vain viestin että on tainnut tuote jo mennä. Mielestäni hänen olisi sitä pitänyt minulle tarjota ekax?

Alkuperäinen kirjoittaja huutelija:
Eli.. Huusin erästä tuotetta, ja olin ainoa huutaja, hintavaraus ei ylittynyt. Huuto sulkeutui 4.8 ja tänään sitten laitoin myyjälle vietiä että mikä on tuotteen hinta? Myyjä laittoin vain viestin että on tainnut tuote jo mennä. Mielestäni hänen olisi sitä pitänyt minulle tarjota ekax?

Myyjä toimi ihan oikein.
Jos hintavaraus ei ole ylittynyt ei ole tarjoajan pakko ostaa eikä myyjän pakko myydä .
Hintavarauksen jäädessä alle niin myyjä voi tehdä mitä haluaa

Ei myyjällä ole mitään velvollisuuksia ottaa sinuun yhteyttä, kun hintavaraus ei ylittynyt. Huuda seuraavan kerran sen verran, että hv ylittyy. Tai ota yhteyttä kohteen sulkeuduttua, eikä vasta 3 päivän jälkeen.

no hintavaraus kun ei ylittynyt ei ole pakko sitä sinulle tarjota, tietystihän se olisi fiksua ollut, mutta jos on ollut ostaja valmiina ja pikaisesti eroon tavarasta/tavaroista halunnut niin katsonut asian hoituvan nopeammin muuten...

Yhteistyössä