Huutonetistä kysymys

22.10.2009
31
0
6
Huusin tavaraa huutonetistä vähän päälle viikko sitten, ja olen ottanut yhteyttä sähköpostitse myyjään, että lähettäisi tilitietonsa minulle, että voisin maksaa sen. Myyjä ei kuitenkaan ole vastannut mitään minulle, joten kauan tässä pitäisi vielä odotella, ja mitä ihmettä mä nyt teen sen asian kanssa.

Tarvitsisin kyseisen tavaran, enkä jaksaisi kovin kauaa enää odotella.

Alkuperäinen kirjoittaja RusoposkinenInkkari:
Huusin tavaraa huutonetistä vähän päälle viikko sitten, ja olen ottanut yhteyttä sähköpostitse myyjään, että lähettäisi tilitietonsa minulle, että voisin maksaa sen. Myyjä ei kuitenkaan ole vastannut mitään minulle, joten kauan tässä pitäisi vielä odotella, ja mitä ihmettä mä nyt teen sen asian kanssa.

Myyjällä ei ollut vakioviestissä siis tilinumeroa?

Oliko puh.nroa tiedoissa, laita tekstari vielä?

Soita suoraan myyjälle/tekstari/vastaajaan viesti. Ei välttämättä pääse emailiin kaikki, tai on unohtanut että jonkun myymänsä tavaran huuto on päättynyt. Koita ensin hyvällä :) Negaa perään, jos ei muutaman viikon huhuilun jälkeen ala mitään kuulumaan. Sen pystyy sitten vaihtamaan positiiviseen, jos ja kun kaupat onnistuu. Luultavasti jostain inhimillisestä kysymys. Kaikki eivät ole yhtä nopeita kuin me maailman nopeimmat :D Nimimerkillä maksu lähtee minuutin päästä huudon päättymisestä, yleensä :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja RusoposkinenInkkari:

Myyjällä ei ollut vakioviestissä siis tilinumeroa?

Oliko puh.nroa tiedoissa, laita tekstari vielä?

Ei ollut tilinumeroa, eikä myöskään puhelinnumeroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Soita suoraan myyjälle/tekstari/vastaajaan viesti. Ei välttämättä pääse emailiin kaikki, tai on unohtanut että jonkun myymänsä tavaran huuto on päättynyt. Koita ensin hyvällä :) Negaa perään, jos ei muutaman viikon huhuilun jälkeen ala mitään kuulumaan. Sen pystyy sitten vaihtamaan positiiviseen, jos ja kun kaupat onnistuu. Luultavasti jostain inhimillisestä kysymys. Kaikki eivät ole yhtä nopeita kuin me maailman nopeimmat :D Nimimerkillä maksu lähtee minuutin päästä huudon päättymisestä, yleensä :D :D :D

Siinä ei ollut tosiaan sitä puh,numeroa. Jospa sitten vielä odotellen.

Mä oon kanssa just tollanen, että haluun maksaa samantien huutamani tuotteen. Yleensä vielä jos vaan mahdollista niin noudan itse tavaran, niin saa myyjä rahat heti ja minä tavaran :)

Ymmärrän kyllä, jos on unohtunut tai on jotain vaikka tapahtunut, niin eipä siinä huutikset ole etusijalla. En vaan tiiä mikä se käytäntö on, että kauan mä kärkyn sitä.
No ehkäpä se sieltä tupsahtaa lähipäivinä :)

Yhteistyössä