Huutonetistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekis

Vieras
Maksoin myyjälle tuotteet viime viikolla loppuviikosta. Laitoin myyjälle viestin, että tuotteet on maksettu.
Myyjästä ei ole kuulunut mitään. Vaikka hänen palautteessaan kehutaan nopeaksi kauppakumppaniksi.

Mitä tekisin:
a) pommitan myyjä sähköpostilleilla
b) jatkan odottelua
c) teen rikosilmoituksen

Mä odottaisin vielä muutaman päivän kaikessa rauhassa. Jos olet maksanut eri pankista, rahojen siirtyminen tilille on vienyt muutaman päivän. Ja voihan olla, että myyjä on muutaman päivän poissa koneen äärestä jostakin syystä.

Tuo viimeinen vaihtoehto oli nyt vähän huonosti aseteltu, lähinnä vain mietin onko syytä huoleen.
Tuskin viitsisin rikosilmoitusta tehdä, vaikka en ikinä tuotteita näkisikään.

Mutta voin siis odotella ihan rauhassa. Myyjä on kyllä käynyt lisäilemässä kohteita huutonettiin eli on ainakin koneelle päässyt.

Itse kun olen myynyt niin olen aina laitellut viestiä ostajalle heti. Jos postitus on viivästynyt niin siitäkin olen ilmoitellut, mutta kaikki eivät ehkä katso tarpeelliseksi niin tiivistä yhteydenottoa.

No miulla kerran kauppa viipy, koska lähdin synnyttämään ja synnytyksen jälkeen en ekana rientäny koneelle. No onneks sillon ei ollu vielä ostaja maksanu tuottetta. Kyseessä oli 300 euroa, josta hän oli tehny tarjouksen sähköpostiin. Lopulta ostaja sai tuotteen ja mie rahat ja kaikki oli tyytyväisiä. Missään vaiheessa kumpikaan ei uhkaillu millään ja kirjoteltiin vielä kaupan jälkeenkin..

Yhteistyössä