S
"Sartsa"
Vieras
Onko sinulle väliä montako vaaatetta paketissa on? Mikä näistä sopivin määrä: 5, 10, 15, 20, 25 vai 30 tai yli kpl?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olen myös aloittelija, ja olen täällä usein kysellyt vinkkejä. Eilen sain aika hyviä:
Pääkuvaan koko vaatepaketti, ei vain yhtä vaatetta. Kuvaa vaatteet vaalean alustan päällä, esim. lakana. Kuvaa mieluiten päivänvalossa tai niin että valaistusta on tarpeeksi, ettei kuvista tule liian hämäriä. Käytä tinypic.comia mieluummin kuin aijaata, koska aijaalla kuvat tulevat niin pieninä että katsojan pitää klikata ne yksitellen auki, ja se on hankalaa. Älä myy liian kulahtaneita tai tylsiä vaatteita. Älä laita lähtöhintaa liian korkealle. Mieluummin matala lähtöhinta ja hintavaraus.
Mieluummin matala lähtöhinta ja hintavaraus.
No tuollaisia neuvoja sain itse omassa ketjussani, minusta sillä ei välttämättä ole väliä onko pääkuvassa yksi vaate vai kaikki, on mulla mennyt kaupaksi paketit vaikka kuvassa olisi yksikin vaate.Alkuperäinen kirjoittaja tätä;23377204:Ihan järkevän kuulosia neuvoja, mutta;
Mitä merkitystä sillä pääkuvalla on? Jos se ei siis näy jo heti listassa.
Mä henk.koht. kuvaan vaatteet henkareissa roikkumassa vaatekaappia vasten.
Mun mielestä aijaa on parempi just kun kuvat tulee pieninä, näkee nopeesti mitä paketissa on ja jos näyttää hyvältä voi katsoa isompana. Jos kuvat on tosi isoja kestää ilmotuksen avaaminen mun hermoille liian kauan.