Huutonetin vaatepaketeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sartsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5-10 hyvää, hienoa ja mielellään "merkkivaatetta", lisäksi esim. asusteita tai jotain perusvaatetta. Hintaa sitten 10-30e. En tykkää paketeista, joissa on se 300 kappaletta sitä sun tätä ja kun joukossa on pari parempaa vaatetta niin hinta kohoaa pilviin. Postikuluja taas ei viitsi paketin hintaa maksaa muutamasta vaatteesta.

[QUOTE="Sartsa";23376835]entä onko väliä onko aikuisten vai lasten vaatteita, siis tolla määrällä?[/QUOTE]

Aikuisten vaatteet mielellään "kokonaisuuksina", eli samaan kategoriaan kuuluvat samaan pakettiin.

Ostan sekä isoja että pieniä vaatepaketteja, varsinkin lapselle. Isoja paketteja, jos haluan mahdollisimman täydellisen vaatevaraston seuraavaa kokoa. Pieniä, jos haluan täydentää pojan olemassa olevaa vaatevarastoa. Itselleni ostan vain pieniä paketteja, kun on niin paljon vaatetta.

Mä ostan mieluiten isoja paketteja jos kaikki vaatteet on yhtä, tai korkeintaan kahta kokoa ja iloisen värisiä. Sellasia paketteja ei vaan koskaan oo huutiksessa pikkuiselle pojalle. :(

[QUOTE="sartsa";23376907]kiitos! Jospa uskaltaudun myös myymään siellä. On kokemusta vain ostelusta. Muita vinkkejä aloittelijalle?[/QUOTE]
Itse olen myös aloittelija, ja olen täällä usein kysellyt vinkkejä. Eilen sain aika hyviä:

Pääkuvaan koko vaatepaketti, ei vain yhtä vaatetta. Kuvaa vaatteet vaalean alustan päällä, esim. lakana. Kuvaa mieluiten päivänvalossa tai niin että valaistusta on tarpeeksi, ettei kuvista tule liian hämäriä. Käytä tinypic.comia mieluummin kuin aijaata, koska aijaalla kuvat tulevat niin pieninä että katsojan pitää klikata ne yksitellen auki, ja se on hankalaa. Älä myy liian kulahtaneita tai tylsiä vaatteita. Älä laita lähtöhintaa liian korkealle. Mieluummin matala lähtöhinta ja hintavaraus.

Itse olen myös aloittelija, ja olen täällä usein kysellyt vinkkejä. Eilen sain aika hyviä:

Pääkuvaan koko vaatepaketti, ei vain yhtä vaatetta. Kuvaa vaatteet vaalean alustan päällä, esim. lakana. Kuvaa mieluiten päivänvalossa tai niin että valaistusta on tarpeeksi, ettei kuvista tule liian hämäriä. Käytä tinypic.comia mieluummin kuin aijaata, koska aijaalla kuvat tulevat niin pieninä että katsojan pitää klikata ne yksitellen auki, ja se on hankalaa. Älä myy liian kulahtaneita tai tylsiä vaatteita. Älä laita lähtöhintaa liian korkealle. Mieluummin matala lähtöhinta ja hintavaraus.

Ihan järkevän kuulosia neuvoja, mutta;
Mitä merkitystä sillä pääkuvalla on? Jos se ei siis näy jo heti listassa.
Mä henk.koht. kuvaan vaatteet henkareissa roikkumassa vaatekaappia vasten.
Mun mielestä aijaa on parempi just kun kuvat tulee pieninä, näkee nopeesti mitä paketissa on ja jos näyttää hyvältä voi katsoa isompana. Jos kuvat on tosi isoja kestää ilmotuksen avaaminen mun hermoille liian kauan.

Minä kuvaan yleensä pääkuvaan lähikuvan jostain vaatteesta. Erityisesti siis lastenvaatepaketeissa näin. Kuva on vetävännäköinen sitten, jos sen laittaa kohteen otsikon viereenkin näkymään. Kaikki vaatteet samassa kuvassa ei näytä yhtään miltään, jos pistää sen otsikon viereen listaukseen.

Matala lähtöhinta, ei hintavarausta, nosto etusivulle niin kauppa on taattu. Kaikkia kohteita ei tarvitse nostaa etusivulle, riittää että pari parasta kohdetta on siellä niin niiden kautta ostajat menee katsomaan muutkin kohteesi. Saat siis lisähuomioarvoa.

Tarkat kuvaukset vaatteista.

Lastenvaateissa itse suosin sitä, että koot on yhtä tai kahta. Juuri katselin pakettia kokohaitarilla 98-134. Ei mitään järkeä ostaa tuollaista, kun osa vaatetista sopii 3vuotiaalle ja osa 8 vuotiaalle. :O Itse myyn aina niin, että on vain yhtä tai kahta kokoa. Esim. 80/86 tai 122/128. Kenkiä en laita paketteihin, koska lasten jalat ei kasva samaa tahtia, mutta paketin lopussa mainitsen, että "löytyy myös paketillinen kenkiä koossa 32". Kengät laitan myös aina ehdottomasti pakettina, koska ei ole mitään järkeä ostaa yhtä paria kenkiä isoilla postikuluilla. Pakettina ovat aina menneet hyvin kaupaksi nekin siis.

[QUOTE="vieras";23377487]Hintavaraus karkottaa monia ostajia.[/QUOTE]

Toisaalta niin tekee myös liian korkea lähtöhinta. Matala lähtöhinta taas tuo mukanaan riskin että joutuu myymään halvemmalla kuin haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tätä;23377204:
Ihan järkevän kuulosia neuvoja, mutta;
Mitä merkitystä sillä pääkuvalla on? Jos se ei siis näy jo heti listassa.
Mä henk.koht. kuvaan vaatteet henkareissa roikkumassa vaatekaappia vasten.
Mun mielestä aijaa on parempi just kun kuvat tulee pieninä, näkee nopeesti mitä paketissa on ja jos näyttää hyvältä voi katsoa isompana. Jos kuvat on tosi isoja kestää ilmotuksen avaaminen mun hermoille liian kauan.
No tuollaisia neuvoja sain itse omassa ketjussani, minusta sillä ei välttämättä ole väliä onko pääkuvassa yksi vaate vai kaikki, on mulla mennyt kaupaksi paketit vaikka kuvassa olisi yksikin vaate.

Mä tykkään, että on olemassa osta heti -hinta, koska en monesti jaksa jäädä odottelemaan huudon sulkeutumista. Itselle en koskaan osta paketteja, mutta lapselle voi löytyä helpommin.