Laitatteko aina ilmoitukseen todelliset postikulut vai joskus esim. alakanttiin ja maksatte itse loput ? Mulla olis tossa iso kasa vaatteita (omia ja tytön), mutta en todellakaan tiedä paljonko niihin menee postareita =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllähän niitä voi usein itse arvioida - mutta riippuu paljon pakkaustavasta, mitä tulee maksamaan. Itse olen ostanut yhden moniosaisen paketin, josta tiesin, että useampaan lähetyksenä jaettuna sen saa 2,55 ? halvimmillaan ja toisaalta paksusti pakattuna halvimpana pakettina, siinä on hintaeroa lähetyksellä jo yli 5?. Kolmantena vaihtoehtona olisi ollut vielä tiivis kirje, jolloin olisi mennyt alle 1kg:n kirjepostimaksulla. Arvioi siinä sitten, miten lähettäjä sen pakkaa ja lähettää... Myyjä ilmoitti kysyessä tasasumman ja maksoi suurimman osan maksusta itse.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:38 vierailija kirjoitti:En laita postareita etukäteen, kun enhän tiedä meneekö kaikki tavarat edes Ja kyllähän niitä pystyy ostajakin vähän arvioimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:10 vieras kirjoitti:\Kyllähän niitä voi usein itse arvioida - mutta riippuu paljon pakkaustavasta, mitä tulee maksamaan. Itse olen ostanut yhden moniosaisen paketin, josta tiesin, että useampaan lähetyksenä jaettuna sen saa 2,55 ? halvimmillaan ja toisaalta paksusti pakattuna halvimpana pakettina, siinä on hintaeroa lähetyksellä jo yli 5?. Kolmantena vaihtoehtona olisi ollut vielä tiivis kirje, jolloin olisi mennyt alle 1kg:n kirjepostimaksulla. Arvioi siinä sitten, miten lähettäjä sen pakkaa ja lähettää... Myyjä ilmoitti kysyessä tasasumman ja maksoi suurimman osan maksusta itse.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:38 vierailija kirjoitti:En laita postareita etukäteen, kun enhän tiedä meneekö kaikki tavarat edes Ja kyllähän niitä pystyy ostajakin vähän arvioimaan.