Huutonetin ihmeellisyyksiä nro. 101

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh huh

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=72040884
Tämä kohde mua ihmetyttänyt heti avaamisesta asti. Vaatteet näyttää todella vanhoilta ja sellaisilta että itse maksaisin ehkä 0,20snt kappaleelta jos kirppiksellä vastaan tulisi. Onko ihmiset niin typeriä, että huutavat tuon otsikon perusteella eli "marimekko ja esprit" joita ei todellisuudessa paketissa ole kuin ne pakolliset yhdestä kahteen kappaletta ja nekin vuodelta jeesus.
Naurattaa ja säälittää huutajien lompakot.

Mä pidän huutisostoksille jos en pääse noutamaan niin kattona 50e, jos noudan niin voin maksaa enempikin, kun näkee heti eikä tartte maksaa ennakkoon.
En kurkkinut tarkemmin mutta on siinä ainakin paljon tavaraa

No itse maksaisin noista max 120e, mutta toi kohde on auki vielä useita päivä joten eiköhän se 500 egeen vielä nouse.... Sairasta... tosiaan aika vanhanaikaisia oli osa vaatteista

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
tsiisus.. esim tuo kiiltävä takki, siinä on europeankids-lindex-merkki, eli on jostain ysikytluvun puolivälistä :whistle:

sas muuta. Naurattaa. Mammat ajattelee saavansa jotain luxusta näköjään kun myyjä hoksannut vetää oikeista naruista "asuttu ulkomailla" vai mitä se selittikään ja "marimekko, esprit" Marimekkokin oli suoraan jostain 80-90 luvun taitteesta.

Minusta näytti ihan peruskuntoiselta vaatteelta, ei loista uutuuttaan, muttei kyllä kuluneeltakaan vaikuttanu. Tosin itse ostan mielummin vaatteita kirpparilta kpl:eittain kuin huutiksesta pakettina. Millään ei kaikki miellytä.

Olihan siinä jotain ihan kivaa, en kylläkään kaikkea katsonut. Osa kylläkin sellaisia joita olen ilmaiseksi johonkin lykännyt... Aika huima hinta, vaikka onhan noita ollut monta kertaa kalliimpiakin. Jotenkin en tykkää noista jättipaketeista kuitenkaan yhtään...

Alkuperäinen kirjoittaja kateex EI käy rahan meno:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
tsiisus.. esim tuo kiiltävä takki, siinä on europeankids-lindex-merkki, eli on jostain ysikytluvun puolivälistä :whistle:

sas muuta. Naurattaa. Mammat ajattelee saavansa jotain luxusta näköjään kun myyjä hoksannut vetää oikeista naruista "asuttu ulkomailla" vai mitä se selittikään ja "marimekko, esprit" Marimekkokin oli suoraan jostain 80-90 luvun taitteesta.

niinpä niin.. voihan sen molon paidan tosiaan kehua hakeneensa sveitsistäkin :D ruotsalainen merkki kumminkin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Ihan kivoja ja siistejä vaatteita. Tosin kolmen pojan äitinä en oikein tyttöjen muodista ymmärrä :D
Mutta toi hinta... :o Never!

Paketti ollut auki vasta kolme päivää joten hinta kohoaa noilla rääsyillä kuulkaa vielä pilviin. Lähinnä mua säälittää se joka sen summan joutuu maksamaan. varmasti harmittaa jälkeenpäin

No olihan siinä aika paljon vaatteita, mutta ihmetyttää todella, miten joku noin paljon maksaa käytetyistä. Älytön hinta! Eikä meillä tuon kokoinen paketti olis ikinä mahtunut kaappeihin, onhan niitä omiakin jo ennestään, mitä tollasella määrällä suht samankokosta vaatetta tekee?

Höh. Mun mielestä ihan kivoja vaatteita. Mitä sen on väliä onko joku takki vanha? En jaksa ymmärtää miksi alle kouluikäiset pitää välttämättä pukea kamalan TRENDIKKÄISIIN vaatteisiin. Hinta on kyllä aika huikee, mutta onhan siinä tavaraakin...

Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:
Höh. Mun mielestä ihan kivoja vaatteita. Mitä sen on väliä onko joku takki vanha? En jaksa ymmärtää miksi alle kouluikäiset pitää välttämättä pukea kamalan TRENDIKKÄISIIN vaatteisiin. Hinta on kyllä aika huikee, mutta onhan siinä tavaraakin...

no juu, trendeistä en välitä mäkään.. mut ihan oikeesti 1500vanhaa mummoa? :whistle:

Yhteistyössä