Huutonetin hinnat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huomasin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huomasin vain

Vieras
Siis onko tää oikeesti tosi...

Porukka ostaa sieltä vaunuja jollaki 300e:lla? Siis käytettynä semmosia joilla ei uutenakaan ole hintaa ku muutama kymppi enemmän?

Niin no totta kai, tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa :laugh:

Muutenki huutonetissä on kauheesti ikivanhoja vaunuja ja hintaa ties kuinka paljon...

Totta... itse just parvekevaunuja etsin, halvalla eli mielestäni jollain parilla kympillä korkeintaan. Yks tarjosi ikivanhoja 70?! Itse aion myydä Brio Happy vaunut sit joskus vuoden tai kahden päästä, enkä usko että kehtaan enempää kuin 70? niistä silloin pyytää...

kattelin samaa. etsin muksulle just joko brio race tai emmaljunga scootereita ja niiden hinnat on tuolla ihan muutamaa kybää vaille sen mitä saan uutena kaupasta.
ennemmin sitten haen sen uuden.
mä itse myyn käytettyä käytettyyn hintaan. ja juuri myin tuplarattaani alle puolella siitä mitä olin itse maksanut. vaikka olikin vaan vuodenvanhat.

Ihmisillä muutenki on menny tämä kirppari hommaki ihan perseelleen...
Kauheeta kiskontaa vanhoista roinista :/

Ja tosiaan kattoo tuota huutonettiäki...Huh

Jotain 10v vanhoja Brion yhdistelmiä ja hintaa 180e... Hu hui

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
mutta mä löysin tänään kirpparilta välikausipuvun,name it merkkisen joka maksoi 4? :D
oli ihan samanveroinen puku minkä ostin nuoremmalle uutena.

Juu joskus tekee kyllä löytöjäkin sen tosi! :)
Joillekkin kirppari homma on vaan menny kauheeks kaupanteoks, hinnat melkein ku kaupassa...

Kattelin huutonetistä vauvalle vaunuja mutta totesin kyllä että fiksumpi ostaa uutena ku saa varmasti ehjät ja hyvät ja hintaakaan ole paljoa enempää vaikka uudet onki :whistle:

Yhteistyössä