Huutonet - postikulujen karhuaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahapussi huutaa tyhjyyttään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Kun paketti tulee sinulle niin sinähän näet siitä paljonko se paketin lähettäminen on todellisuudessa maksanut :) Koittaakohan nyt maksattaa jotakin omia pakkauskulujaan

eikös ne pakkauskulutkin kuulu toimituskuluihin? Eli ne voi maksattaa huutajalla, mut siitä olen samaa mieltä, että ilmoitetutu kulut on, mitä on, jos ei ole sovittu, että kulut tarkistetaan ja loppu lisätään.

Oma vika minusta jos et ole kysynyt etukäteen kuluja.Se on varmasti vain arvioinut kohteen kulut ja yllätys olikin eri kun vei postiin.Itse en pyydä enään lisää jos olen jonkun laittanut kohteeseen vaan se on minun oma vika sitten kun ja jos onkin enemmän.Laittoiko myyjä sen matkahuollon kautta vai postitse?Silloin siellä tulee painon mukaan ja lisäksi tulee pakettikortti yms muuta maksua.Mutta matkahuollon kautta kulut on jotain 24? luokkaa yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Tuollainen on kusetusta, että ensin tehdään kaupat ja sitten muutellaan postareiden summaa.

Jos mulle kävis noin, että lupaisin 13 ?:lla lähettää, niin vaikkahan maksaisi 50 ?, ottaisin sen omaan takkiini. Myyjän vikahan se on, jos ei voinut oikeita kuluja selvittää ajoissa.

No niin munkin mielestä.. mä en ikinä osta kohteita missä ei lue postareita mut en ollut tajunnu tarkistaa tosta niitä kun kattelin niin montaa kohdetta... väsyneenä kannattaa tehdä kauppaa ja tulla huijatuksi :/

En viittis purkaa kauppaa kun saan siitä sitten negatiivisen palautteen :( ...ja joudun käymään kauhean sodan myyjän kanssa kun hän on paketin jo lähettänyt!

Myyjän moka, eikä hänellä ole oikeutta antaa negatiivista palautetta, paitsi silloin jos on pissiä päässä.

oisko tämä ok?

Hei,
Joko laitoit siis paketin tulemaan?
Olisin halunnut purkaa kaupan kun postikulut yhtäkkiä tuplaantuivatkin.
Etsin muita vastaavia kohteita, joita huutiksessa olikin runsaasti ja kaikissa oli postikulut alle 15e, yleensä 12-14e, mutta sinulla kaksi kertaa kalliimmat.
Minusta sinun olisi pitänyt kysyä minulta että haluatko että lähetän paketin vaikka postimaksut ovat yli puolet kohteen hinnasta, olisin saanut lähempää pyörän halvemmalla!

Olisi ok.
Mä en ole koskaan tehnyt kauppaa Huutiksessa mutta ei kuulosta oikealta toiminnalta myyjän osalta.
Jos on postikulut sovittu ja maksettu, ei niitä aleta jälkikäteen nostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oisko tämä ok?

Hei,
Joko laitoit siis paketin tulemaan?
Olisin halunnut purkaa kaupan kun postikulut yhtäkkiä tuplaantuivatkin.
Etsin muita vastaavia kohteita, joita huutiksessa olikin runsaasti ja kaikissa oli postikulut alle 15e, yleensä 12-14e, mutta sinulla kaksi kertaa kalliimmat.
Minusta sinun olisi pitänyt kysyä minulta että haluatko että lähetän paketin vaikka postimaksut ovat yli puolet kohteen hinnasta, olisin saanut lähempää pyörän halvemmalla!

Mä laittaisin tuohon vielä maininnan sovitusta postikulusta, joka teillä oli siis se 13e..

Yhteistyössä