P
pettyny
Vieras
Mitä ihmettä teen,kun yritän saada huutajaan yhteyttä,mutta sieltä tulee joku "autoreply",et olen äitiyslomalla.(vielä päivämäärä joka ajat sitten ohitettu)???
Olen ekaa kertaa myymässä ja kyl vaikuttaa niin hankalalta puuhalta,et tais jäähä vikaks kerraks.
Olen ekaa kertaa myymässä ja kyl vaikuttaa niin hankalalta puuhalta,et tais jäähä vikaks kerraks.