huutonet neuvoja kaipaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettyny

Vieras
Mitä ihmettä teen,kun yritän saada huutajaan yhteyttä,mutta sieltä tulee joku "autoreply",et olen äitiyslomalla.(vielä päivämäärä joka ajat sitten ohitettu)???

Olen ekaa kertaa myymässä ja kyl vaikuttaa niin hankalalta puuhalta,et tais jäähä vikaks kerraks.:(

Siis kun laitat sähköpostia. Se on automaattinen ilmoitus poissaolosta. Kaikki postit menee kyllä hänelle, ainakin olen näin käsittänyt. Laita tekstari ja sano että ei tuu viestit perille.

Joissakin paikoissa noi autoreply ei lähde pois ellei niitä itse ota pois asetuksista

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Siis kun laitat sähköpostia. Se on automaattinen ilmoitus poissaolosta. Kaikki postit menee kyllä hänelle, ainakin olen näin käsittänyt. Laita tekstari ja sano että ei tuu viestit perille.

Joissakin paikoissa noi autoreply ei lähde pois ellei niitä itse ota pois asetuksista

ahaa.No jos odottelen,et vastaakin jos sai minun sähköpostini.

Laitan sit vaik huomen illalla tekstaria.

Kiitos avusta.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
laitat negan,itsekin petyin koko huutikseen,nykyään vien tavarat kirppikselle

Luultavasti mäkin kirppis-tädiks alan.:D ei ollut mun juttu.

Minä aloin kirppis-tädiksi. Pääsee paljon helpommalla! Voi että minua sit ärsytti kaiken maailma kyselyt vyötärönympäryksistä ja lahkeen pituuksista :ashamed: Minä niitä jaksanut mittailla... :whistle: Tokihan ostaja haluaa ottaa asiasta selville mutta kirppiksellä se on helpompaa, senkun sovittaa onko hyvä vai ei!
;)

Mä kyllä olen ollu ihan tyytyväinen myyjänä siellä. Pari kertaa vaan on ollut että ostaja ei ole lunastanut huutoaan. En millään jaksaisi raahata vaatteita kirppikselle ja huolehtia maksuista ja ravata siellä järjestelemässä. Mulle sopii paremmin tuo huutis. :)

Yhteistyössä