HUUTONET: kuuluuko myyjän ottaa yhteyttä ostajaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ei tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ei tiedä

Vieras
Vai toisinpäin? Mielestäni minulla (myyjällä) on vakioviesti käytössä jossa ilmenee tilinumero johon pitää vastata mutta jos ei olekaan niin kumminpäin kuuluu toimia? Ottaako myyjä yhteyttä ostajaan kun kohde sulkeutuu vai toisinpäin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ei tiedä:
Vai toisinpäin? Mielestäni minulla (myyjällä) on vakioviesti käytössä jossa ilmenee tilinumero johon pitää vastata mutta jos ei olekaan niin kumminpäin kuuluu toimia? Ottaako myyjä yhteyttä ostajaan kun kohde sulkeutuu vai toisinpäin?

Sillä ei ole mitään merkitystä, pääasia, että kaupat saadaan ripeästi ja asiallisesti hoidettua.

Mie oon kyllä itekkin ottanut yhteyttä jos oon ostamassakin ollut. Kyllähän se nopeuttaa (useimmiten) asiaa jos vaan ottaa yhteyttä mahdollisimman pian, olipa myyjä tai ostaja.

Ok, laitan varmuuden vuoksi ostajalle viestiä. Ajattelin vaan, että onkohan siihen joku oma käytäntö olemassa mutta ilmeisesti jokainen toimii omalla tavallaan :) Jotenki ois selvintä minusta, että ostaja ottaa yhteyttä mutta eipä sillä väliä varmaan ole kumpi ottaa yhteyttä ensin.

Minullakin ollut vakioviesti käytössä mutta eivät sitä kaikki ole edes huomanneet. Itse otan yhteyttä heti huudon suljettua koska haluan hoitaa hommat alta pois. Joskus ehtii joku toinen riepämpi ennen minua laittaa viestin...

Kumpi ensin ehtii, mutta jos haluaa pilkkua nusasta niin ostaja ottaa yhteyttä. Tämä käy ilmi niistä viesteistä jotka kohteen sulkeuduttua tulee sekä myyjälle että ostajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mikään ei ole ärsyttävämpää kuin idiootit ostajat, jotka eivät lue vakioviestiä.

No sanopa muuta :kieh: Just sen takia mä sen vakioviestin laitoin, ettei mun ite tarvi kytätä jatkuvasti noita kohteita mutta ei paljoa auta ku niihin ei osataja reagoi. No, laitan ite sähköpostia sitte :kieh:

Kuin kauan te suostutte odottamaan maksua? Onko siihen olemassa joku aika minkä jälkeen tuotteen saa laittaa uudestaan myyntiin? (sori, tuohon voi olla vastaus huutonetin säännöissäkin mutta nyt just en jaksa sielä niitä lukea :ashamed: )

Yhteistyössä