Huutonet ja palautteet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Moi"

Vieras
Mites,kun antaa palautetta ja unohtaa "ruksittaa" sen kohdan "positiivinen" "neutraali" tai "negatiivinen",niin ilmottaako se siitä vai tuleeko palautteesta neutraali?

kun en ymmärrä näitä,ketkä antaa neutraalin ja kuiteskin palautteessa pelkkää hyvää esim.Kiitos kovasti kaupoista++++++

En ymmärrä,jos jokin mätti,niin kai siitä pitäis mainita :/

niin, neutraali tarkoittaa että mikään ei mättänyt, mutta ei tullut myösään mitään luksusta. Eli ihan keskiverto tavallinen palaute on neutraali Jos jäi jotenkin erityisen hyvä maku niin sitten positiivinen, jos jäi erityisen paska maku niin negatiivinen.

No kyllähän neutraali tarkoittaa sitä, että jokin kaupoissa ei mennyt odotetusti. Positiivinen kuuluu antaa aina jos kaupat sujuu hyvin, eli normaalisti kuten niiden pitäisikin. Ei neutraali ole se "perusarvostelu" vaan sen pitäisi olla positiivinen. Neutraali on nimensä mukaan neutraali, eli et ole tyytymätön muttet myöskään tyytyväinen.

mua taas harmittaa kun niin moni jättää palautteen antamatta. Vaikka ilmoitan itse antaneeni palautetta ja samalla siis vihjaan että olisi mukava saada sitä itsekin, niin ei silti. :( Jää tunne kuin kauppakumppani ei arvostaisi. Tietysti jos palaute olisi huonoa niin mieluumin jättää sitten antamatta, mutta kun viestessä kiitellään puolin ja toisin, mutta vain minä laitan julkisesti hyvän palautteen.

Neutraali palaute vain, jos jokin on mättänyt.

Kyllä se on positiivinen palaute, mikä on se, mikä pitää ensisijaisesti antaa, jos kaupat sujuu.

Näkeehän sen jo palautteista. Huutis on täynnä myyjiä, joilla on satoja ellei tuhansia pelkkiä positiivisia palautteita. Siitä näkee jo sen perusidean, jos kauppa sujuu ok, niin palaute on positiivinen.

Jos neutraali, niin jokin on tökkässy ja pahasti. Nega on jo tosi paha.

ai neutraalissa joku tökkii ja pahasti?! itse en huutonetissä pyöri, mutta kyllähän neutraali on jo sanana NEUTRAALI. Eli OK. Mikään ei töki, mutta ei myöskään aiheuta mitään uskomatonta onnen tunnetta. Neutraali=tavallinen. Positiivisessa pitäisi olla jotain erityisen positiivista, ei pelkästään se että tavara toimitettiin ajallaan ja kunnossa ja rahat maksettiin ajallaan, koska se on sitä NORMAALIA, sitä miten kaiken pitäisi mennä. Jos tavara onkin paljon paremmassa kunnossa kuin oletit, tai toimitetaan vaikka samana päivänä, tai saat vaikka jotain kaupanpäällisiä, tai paketti on vaikka pakattu kauniisti, niin silloin palaute on positiivinen.

MUTTA,MIKSI antaa noin "hyvä" neutraali palaute?Yks neutraali mulla on ja se on tälläinen "+++Aivan ihana puku,kiitos nopeista kaupoista+++" Miksi tuollainen,jos jokin mätti :O

[QUOTE="A p";25280209]MUTTA,MIKSI antaa noin "hyvä" neutraali palaute?Yks neutraali mulla on ja se on tälläinen "+++Aivan ihana puku,kiitos nopeista kaupoista+++" Miksi tuollainen,jos jokin mätti :O[/QUOTE]

No mä en ikinä laittas neutraalia ja tollasta palautetta. Ehkä ihmiset tosiaan käsittää ton pallautteen erilailla..

[QUOTE="vieras";25280192]ai neutraalissa joku tökkii ja pahasti?! itse en huutonetissä pyöri, mutta kyllähän neutraali on jo sanana NEUTRAALI. Eli OK. Mikään ei töki, mutta ei myöskään aiheuta mitään uskomatonta onnen tunnetta. Neutraali=tavallinen. Positiivisessa pitäisi olla jotain erityisen positiivista, ei pelkästään se että tavara toimitettiin ajallaan ja kunnossa ja rahat maksettiin ajallaan, koska se on sitä NORMAALIA, sitä miten kaiken pitäisi mennä. Jos tavara onkin paljon paremmassa kunnossa kuin oletit, tai toimitetaan vaikka samana päivänä, tai saat vaikka jotain kaupanpäällisiä, tai paketti on vaikka pakattu kauniisti, niin silloin palaute on positiivinen.[/QUOTE]

Tolla logiikalla kaikki kai kalastelisi sitä posiitivista valehtelemalla tuotteen kunnosta ja "yllättämällä" sitten iloisesti.

Suurin osa kuitenkin käsittää,että:
Hyvä=kaupat sujuneet hyvin.
Neutraali=kaupat eivät sujuneet hyvin, mutta eivät huonostikaan.
Negatiivinen=kaupat sujuneet huonosti

Sun kohdalle, ap, on sattunut tämän vieraan kaltaisia pessimistejä joiden mielestä positiivinen palaute on yhtä kuin "uskomaton onnen tunne". :D

[QUOTE="höpöhöpö";25280450]Tolla logiikalla kaikki kai kalastelisi sitä posiitivista valehtelemalla tuotteen kunnosta ja "yllättämällä" sitten iloisesti.

Suurin osa kuitenkin käsittää,että:
Hyvä=kaupat sujuneet hyvin.
Neutraali=kaupat eivät sujuneet hyvin, mutta eivät huonostikaan.
Negatiivinen=kaupat sujuneet huonosti

Sun kohdalle, ap, on sattunut tämän vieraan kaltaisia pessimistejä joiden mielestä positiivinen palaute on yhtä kuin "uskomaton onnen tunne". :D[/QUOTE]

Ilmeisesti :D :D

[QUOTE="vieras";25280192]ai neutraalissa joku tökkii ja pahasti?! itse en huutonetissä pyöri, mutta kyllähän neutraali on jo sanana NEUTRAALI. Eli OK. Mikään ei töki, mutta ei myöskään aiheuta mitään uskomatonta onnen tunnetta. Neutraali=tavallinen. Positiivisessa pitäisi olla jotain erityisen positiivista, ei pelkästään se että tavara toimitettiin ajallaan ja kunnossa ja rahat maksettiin ajallaan, koska se on sitä NORMAALIA, sitä miten kaiken pitäisi mennä. Jos tavara onkin paljon paremmassa kunnossa kuin oletit, tai toimitetaan vaikka samana päivänä, tai saat vaikka jotain kaupanpäällisiä, tai paketti on vaikka pakattu kauniisti, niin silloin palaute on positiivinen.[/QUOTE]

Huomaa tosiaan, että sä et huutonetissä pyöri. Neutraali annetaan vain, jos joku tökkii. Jos tavara on kuvatunlainen, maksu on tullu eli homma toiminu,niin palaute on aina positiivinen silloin.