huutonet ja kauppojen purku.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miiru

Vieras
Hei!

Minulla oli myynnissä kohde joka meni kaupaksi,nyt kun ostaja sen tuotteen sai eikä tuote ollutkaan mieleinen(tuote oli uusi mutta ostajan mielestä siinä oli vikaa,kyse vaatteesta).

Kerroin ostajalle että vaatteen kuuluukin olla sellainen(itselläni on käytössä samanlainen kokoa isonpi vaan) ja kerroin myös että kaupat voi purkaa niin että ostaja maksaa palautuksesta koituvat kulut ja mä palautan ostajan maksun takasin.

Nyt kuitenkin ostaja olettaa että minun kuuluu ne palautuksesta koituvat kulut maksaa,ja palauttaa vielä hänen tilille ne postikulut ku tuotteen kerran hänelle laitoin.

Voiko siis mennä näin? minun mielestä mulle ei palautuksesta koituvia kuluja tarvi maksaa sillä ostajahan sen tuotteen palauttaa,tuote oli kuitenkin uusi ja kuvauksen mukainen

Minä en ehkä antaisi palauttaa. Jos kerta tuote on ollut sellainen kun olet sen kuvaillut.
Jos kuitenkin palauttaa, maksakoon itse postikulut! Koska sinähän sen palveluksen teet ja annat kaupan purkautua! :D

...Mä oon toiminut tuollaisissa tapauksissa niin että jos oikein hankala ostaja on niin olen maksanut palautus kulutkin ihan mielelläni,helpommalla pääsee. :)

Ellei kyse sitten paketista jonka kulut kalliit ja jos mielestäni ostaja valittaa turhasta.Omat virheeni korjaan kyllä aina.

Sinun tapauksessasi varmaan maksaisin kaikki kulut jos ne esim olisi sen 2 x 1,5e. =) :flower:

Myyntikohteessasi ei ollut mainintaa että maksat palautuskulut.Ostaja ei voi laatia sääntöä.Se pätee mitä on myyntikohteessa.Elikkä ostaja palauttaa ja maksaa kulut,ja pukkaat negan.Huutaja velvollinen pitämään huutamansa tuotteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Luminka:
Minä en ehkä antaisi palauttaa. Jos kerta tuote on ollut sellainen kun olet sen kuvaillut.
Jos kuitenkin palauttaa, maksakoon itse postikulut! Koska sinähän sen palveluksen teet ja annat kaupan purkautua! :D

ethän sinä mikään kauppa ole. eikä kauppaankaan saa automaattisesti palauttaa, jos tuotteessa ei ole vikaa. sinä oot jo tos hyvin tullut ostajaa vastaan.

sinun ei tarvitse suostua palautukseen jos olet tuotteen kuvannut tarkalleen. Syy ei ole palautukseen se että ei ole mieleinen mutta jos haluat suostua palautukseen niin sinun ei kuulu maksaa yhtään mitään postikuluja AINOASTAAN TUOTTEESTA SAAMASI HINTA.

Yhteistyössä