Huutonet hyvityksestä kysymys ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymysmerkkinä ?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymysmerkkinä ?!

Vieras
Liittyen nyt tuohon aikaisempaan ketjuuni eli onko puku Reima vai Reimatec tuleekin toinen kysymys..

Olen siis myynnyt välikausihaalarin Reimatecinä vaikka se onkin vain Reima. Luulin että kaikki Reiman välikausihaalarit ovat noita tecejä. En tiennyt että näissäkin on eroja...

Ovh. tässä puvussa oli kumminkin melkein 80 ? ja nyt sen myin 25 ?+8,50 ? postikulut. Kaupan päälle tuli uudenveroinen fleecepipo.

Paljonhan tästä antais nyt hyvitystä vai mitä tehdä ?

Vaikea tilanne. Mun mielestä toi on kuitenkin kaikesta huolimatta ollu edullinen. Tietenkin jos näkis viel millanen puku on ollut. Jos ei mikään vuoden 99 mallinen/värinen puku oo ollu...

Mä ajattelin kans niin et jos hän ei halua pukua pitää, niin purkakaa kaupat niin että puku sulle takaisin ja rahat ostajalle takaisin. Ja uudelleen myyntiin. Tai sitten jos hän haluaa pitää puvun niin sitten joku pikku summa hyvitykseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
pura kauppa ( eli rahat takaisin ostajalle -> puku takaisin sinulle ) ja laita myyntiin uudestaan oikeilla tiedoilla :)

Näin mä tekisin. Tai sitten tuo jonkun ehdottma 5e (tai jopa 10e) hyvitys on ihan kohtuullinen.

Niin ostajalla vaan tuo puku jo, joten tulee aika hyvin noita postareita suuntaansa jos palautellaan... Pitää varmaan tuota alennusta yrittää tyrkyttää...

Kukahan nuo postaritkin sitten maksaa jos menee palautukseksi ?

Mun mokahan tää on joo, mutta en nyt maksu mieheksi tässä jaksais alkaa kumminkaan.. Toivottavasti alennus riittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
pura kauppa ( eli rahat takaisin ostajalle -> puku takaisin sinulle ) ja laita myyntiin uudestaan oikeilla tiedoilla :)

Näin mä tekisin. Tai sitten tuo jonkun ehdottma 5e (tai jopa 10e) hyvitys on ihan kohtuullinen.

Niin -tosta kaupan purusta tulee myyjälle todennäköisesti enemmän kuluja kuin kympin alennuksesta!

Ostajalla on oikeus perua kauppa ja kaikki postarit tulee sulle. Noin mä tekisin jos olisin myyjänä noin "suuresti" mokannut. Reima ja Reimatec on kuitenkin eri asioita.

Mitä ostaja on siis mieltä tästä? Haluaako palauttaa vai alennusta?

Kannattaa melkein hyväksyä se, mitä ostaja ehdottaa hyvitykseksi (jos siis suostuu minkäänlaiseen hyvitykseen).. Nimittäin jos ostaja palauttaa puvun niin sä maksat sekä omat lähetyskulusi että ostajan lähetyskulut eli 8,50+8,50=17e eli ei paljon kannata...

lisään vielä, että olet aika hyvin hinnan tuosta haalarista saanu, koska mä ostin huutiksesta syksyllä 2 ReimaTEC vk haalaria 8e/kpl (eikä ollu mitään 99 mallistoa)

Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkkinä ?!:
Niin ostajalla vaan tuo puku jo, joten tulee aika hyvin noita postareita suuntaansa jos palautellaan... Pitää varmaan tuota alennusta yrittää tyrkyttää...

Kukahan nuo postaritkin sitten maksaa jos menee palautukseksi ?

Mun mokahan tää on joo, mutta en nyt maksu mieheksi tässä jaksais alkaa kumminkaan.. Toivottavasti alennus riittäisi.

haloo onko sama annakko alea10e vai maksakko postarit8,5e????

sun moka sä maksat jommin kummin

Samaa mieltä monen muun edellä vastanneen kanssa, eli sinulla on oikeastaan vain mahdollisuus kuunnella mitä ostaja itse ehdottaa ja hyväksyä se (tai perua kauppa ja maksaa kaikki ostalle aiheutuneet kulut). Virhe on kuitenkin myyjän.

Yhteistyössä