HUUTONET ASIAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enole hipihuutaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enole hipihuutaja

Vieras
Eli kertokaa viisaammat ja kokeneemmat,että jos ei lunasta huutoa ja myyjä uhkaa viedä asian eteen päin niin mitäköhän se mahtanee tarkoittaa?Ei niin että "pelottaisi",mulla muutakin elämää kuin huutis ja eka kerta kuin oharit teen =/

Minkälaisesta kohteesta kyse? Miksi et lunasta? Eihän se kivaa ole jos huutaa ja sitten ei tuotetta lunastakaan. Saat kenties negatiivisen palautteen, ei kai sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaisesta kohteesta kyse? Miksi et lunasta? Eihän se kivaa ole jos huutaa ja sitten ei tuotetta lunastakaan. Saat kenties negatiivisen palautteen, ei kai sen kummempaa.

Suht hintavasta ja saatiin halvemmalla uudet.Nega ei pelota,ajattelin vaan kun lueskelin noita sääntöjä niin ei kai tää kuulu ns. huijaukseen jos oharit tein...

On Huutonetin vastaista jättää huuto lunastamatta, joten negatiivinen palaute on siitä ihan aiheellinen (itse annan aina jokaisesta lunastamattomasta). Mutta muuten voit olla ihan huoleti, myyjä ei voi asiaa viedä eteenpäin...siis et ole velvollinen minkään lain edessä lunastamaan sitä.

On Huutonetin vastaista jättää huuto lunastamatta, joten negatiivinen palaute on siitä ihan aiheellinen (itse annan aina jokaisesta lunastamattomasta). Mutta muuten voit olla ihan huoleti, myyjä ei voi asiaa viedä eteenpäin...siis et ole velvollinen minkään lain edessä lunastamaan sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Myyjä väittää että olisin korvausvelvollinen!Myönnän että tein paskan tempun,mutta kukapa ei ostaisi halvemmalla uutta kaytetyn tilalle....

Elä välitä myyjän puheista. Negan tulet varmasti häneltä saamaan, mutta et ole milläänlailla korvausvelvollinen. Eihän myyjälle ole tullut minkäänlaisia kuluja sinun takiasi.

Yhteistyössä