"Myyjä"
Hei. minulla oli huutonetissä myynnissä yksi isohko tuote. 150e.Ostaja halusi että lähetän hänelle paketin postissa, vaikka minulla oli nouto ja maksoi tuotteen tililleni. pyysi lähettämään halvimmalla mahdollisella tavalla ja niin tein. sanoi että pitää laittaa tuleemaan niin että vastaanottaja maksaa postimaksut. Postissa tämä tapa ei onnistunut ja minun piti maksaa postimaksut heti ja ostaja maksaa ne hakiessaan pakettiaan minun tililleni postissa. tuote piti kuitenkin lähettää 2eri osassa ja toinen osa oli yli metrin pitkä ja siitä tuli postimaksuja enemmän :/ postimaksut kohusivat 50e tienoille.
nyt kysynkin seuraava. ostaja halusi tuotteen mahdollismman halvalla postin kautta mutta postimaksut maksoikin jopa tuon 50e. Ellei jostain syystä nouda pakettia, se lähetetään takasin ja minun on maksettava toiset 50e postimaksuja. pitääkö minun palauttaa ostajalle 150e tuotteesta takaisin ellei hän lunastakkaan pakettia.??? ja minulle tulee 100e miinusta maksamistani postimaksuista.
nyt kysynkin seuraava. ostaja halusi tuotteen mahdollismman halvalla postin kautta mutta postimaksut maksoikin jopa tuon 50e. Ellei jostain syystä nouda pakettia, se lähetetään takasin ja minun on maksettava toiset 50e postimaksuja. pitääkö minun palauttaa ostajalle 150e tuotteesta takaisin ellei hän lunastakkaan pakettia.??? ja minulle tulee 100e miinusta maksamistani postimaksuista.