Huuto.netistä: Uskallatteko huutaa huutiksessa sellaisia vaatepaketteja, joissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuuuutelijaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä uskaltaisin. Olen joskus itsekin laittanut paketin vain tuollaisella kokoelmakuvalla ja aina on ostajat olleet tyytyväisiä laatuun. Hyvältä näyttää tuo paketti.

Mä en ostaisi mitään mitä en näe, koska huutista kun olen kattellut niin otsikko on tyyliin kaunis... ihana....söpö... suloinen... ja sitten kun avaat ja näet kuvan niin vaate on tyyliin 10 vuotta vanha ja tosiaan ihan pois muodista ja ehkä jopa vielä ruma... eli en ostais. Pyydä kuvia lisää sähköpostiin.
Minä käyn vain live-kirppareilla, että saan mitä haluan. Ja siellä näkee vaatteet kunnon parhaiten.

Voisin tuon paketin ostaa jos tartteisin. Tuosta kuvasta erottaa kyllä sen verran, että hyvältä näyttää - ja nykyaikaiselta! Siellä oli Reimatecia yms ja vain pari kertaa käytettyä vaatetta, joten uskaltaisin hyvinkin :) Ja jos tartteisin niin voisin maksaa ainakin puolet enempi kuin mitä nyt on hintana.

En viitsi noita yleensä edes katsoa läpi. Mun mielestä myyjä voi sen verran nähdä vaivaa, että edes valokuvaa kaikki vaatteet.

Edes sen verran nähdä vaivaa? :D
Tiedätkö kuinka iso vaiva on kuvata kaikki ison vaatepaketin vaatteet yksitellen,lisätä kuvat yksitellen nettiin ja sieltä yksitellen ilmoitukseen mikä on kamalan kikkailun takana.
Itse olen aina laittanut kaikista vaatteista kuvan, mutta tsiisus oli siinä hommaakin ja meni useampi päivä että sai tehtyä.

Minä ostan ensisijaisesti noita lapsille. Kun yleensä ostan ihan vaan käyttövaatetta, niin ulkonäöllä ei ole niin väliä. Ja noi menee paljon halvemmalla, koska suurin osa ei osta "sikaa säkissä".

[QUOTE="vieras";24741636]Edes sen verran nähdä vaivaa? :D
Tiedätkö kuinka iso vaiva on kuvata kaikki ison vaatepaketin vaatteet yksitellen,lisätä kuvat yksitellen nettiin ja sieltä yksitellen ilmoitukseen mikä on kamalan kikkailun takana.
Itse olen aina laittanut kaikista vaatteista kuvan, mutta tsiisus oli siinä hommaakin ja meni useampi päivä että sai tehtyä.[/QUOTE]

Kuka pakottaa kuvaamaan yksitellen, 20 kuvan latautumista on tylsä odotella. Parempi olisi että olisi ryhmäkuvat vaatteista. Minusta vähimmäisvaatimus olisi, että jokainen vaate näkyisi AVATTUNA jossakin kuvassa.

Itse olen aina laittanut kaikista vaatteista kuvan, mutta tsiisus oli siinä hommaakin ja meni useampi päivä että sai tehtyä.[/QUOTE]

Mä just opin käyttään Huutonet-selainta ja sen kanssa se oli ihan simppeli homma! Mutta mä oon ainakin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paska kuvaaja, että kun teen paketteja niin ne kuvat on ihan päin sanonko mitä. Ite en ostaisi iteltäni mitään, mutta minkäs teet, kun ei osaa kuvata niin ei sit millään :D

Myytyä olen aina sentään saanut :)

No sanoisin että itse en osta sikaa säkissä, eli jos haluaa saada hyvän hinnan/ollenkaan myydyksi, kannattaa kyllä kuvata jokainen erikseen. Nimim. tänään kuvattu yht. 97 vaatetta, laitettu paketti 1h sitten myyntiin, nyt jo kolme huutajaa.

Ei noiden yhteiskuva-pakettien hinta koskaan nouse pilviin. Tai sitten niiden joiden yksittäiskuvissa olevat vaatteet on vaan heitetty likaselle lattialle. Ai ja vielä pieni vinkki, kannattaa vähän muokkailla ja rajailla niitä kuvia, ihmeen paljon saa lukea sepustuksia kuinka kuvan paidan väri ei vastaa todellisuutta. No, saahan niitä kuvia muokattuakin niin että vastaisi...

Mutta itse pääkysymykseen, en ostais. Eihän tommosesta läjästä saa selvää että mimmosia vaatteita siellä on, yksi kuva vastaisi tuhatta sanaa... Ei noista selityksistä että mitä paketti sisältää ole mitään apua. Haluan NÄHDÄ mitä ostan.

[QUOTE="tuikku";24741914]No sanoisin että itse en osta sikaa säkissä, eli jos haluaa saada hyvän hinnan/ollenkaan myydyksi, kannattaa kyllä kuvata jokainen erikseen. Nimim. tänään kuvattu yht. 97 vaatetta, laitettu paketti 1h sitten myyntiin, nyt jo kolme huutajaa.

Ei noiden yhteiskuva-pakettien hinta koskaan nouse pilviin. Tai sitten niiden joiden yksittäiskuvissa olevat vaatteet on vaan heitetty likaselle lattialle. Ai ja vielä pieni vinkki, kannattaa vähän muokkailla ja rajailla niitä kuvia, ihmeen paljon saa lukea sepustuksia kuinka kuvan paidan väri ei vastaa todellisuutta. No, saahan niitä kuvia muokattuakin niin että vastaisi...

Mutta itse pääkysymykseen, en ostais. Eihän tommosesta läjästä saa selvää että mimmosia vaatteita siellä on, yksi kuva vastaisi tuhatta sanaa... Ei noista selityksistä että mitä paketti sisältää ole mitään apua. Haluan NÄHDÄ mitä ostan.[/QUOTE]

Mun täytyy nyt tähän sanoa, että ennen osasin rajata kuvan, nyt en uudella koneella osaa tehdä edes sitä. Ja en todellakaan osaa muokata ainakaan mitään värejä vastaamaan todellisuutta :D Sori...

No onneksi mulla on ihan työ, josta saan rahaa ja tota teen lähinnä harrastuksena :D

Huutonet selainta kun käyttää niin ei ole 'kamalan kikkailun takana'

Yhteistyössä