huuto.netissä huoltokatko - miten käy sillä aikaa päättyvien huutojen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huutolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huutolainen

Vieras
Minulla on tavaraa myynnissä huuto.netissä, päättyy pian ja nyt siellä on huoltokatko. Kuinka käytännössä käy niiden huutojen, jotka jäävät huoltokatkon alle? Eivät ne kai voi vaan päättyä ilman, että osajat pääsevät tekemään niihin korotuksia?

Mun mielestä ne vain päättyy. Tai joskus kävi itselleni niin, että olisin halunnut huutaa jotain kohdetta jolla oli jo toinen huutaja, mutta huutis ei toiminut, ja kun myöhemmin pääsin sinne, kohde oli mennyt kiinni ja henkilö, joka oli sitä huutanut, sai tuotteen. En siis päässyt huutamaan sitä :(

Pjärse. Ei aukea huutiksen sivut olleskaan. Miksi aina käy näin kun mun kohteet on sulkeutumassa noin 10 min. päästä. :kieh: :O

Tällaisen tekstin länttäs eteen:

Huoltokatko Huuto.netissä

Huuto.net-palvelua huolletaan.

Tervetuloa uudelleen katkon jälkeen!
Huuto.net

Hintaseuranta.fi:ssä voit vertailla katkon aikana uusia tuotteita. Tutustu myös Keltaisen Pörssin tarjontaan.

PÖH

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24670371:
Pjärse. Ei aukea huutiksen sivut olleskaan. Miksi aina käy näin kun mun kohteet on sulkeutumassa noin 10 min. päästä. :kieh: :O

Tällaisen tekstin länttäs eteen:

Huoltokatko Huuto.netissä

Huuto.net-palvelua huolletaan.

Tervetuloa uudelleen katkon jälkeen!
Huuto.net

Hintaseuranta.fi:ssä voit vertailla katkon aikana uusia tuotteita. Tutustu myös Keltaisen Pörssin tarjontaan.

PÖH

hjhfgsdfgjkl

Aamuyöllä pääsi Huuto.net sivulle mutta nyt kun yritän tulee teksti

"Ei tietoja
Verkkosivua ei voi ladata, koska palvelin ei lähetä tietoja.
Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
Päivitä tämä sivu myöhemmin.
Virhe 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Palvelin katkaisi yhteyden lähettämättä mitään tietoja."

Minulla on huuto juuri menossa, niin miten sen nyt käy??