Huuto.netin parhaat palautteet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Onkos teillä muilla huutiksen käyttäjinä tullut jotain aivan "loistavia" palautteita, tai tilanteita mitä olette ihmetelleet kovasti? Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen vaan.

Huusin joskus mekon, ja postikuluihin oli merkitty vissiin 8,50€. Maksoin se mutisematta, ja mekko tuli kotiini kirjeessä ja se postimaksun summahan lukee siinä päällä, ja se taisi olla jotan 2€.

Annoin myyjälle neutraalin palautteen, missä kehuin mekkoa ja nopeaa toimitusta, mutta kehotin häntä olemaan tarkkaavaisempi postikulujen kanssa jatkossa ja mainitsin vielä, että vaikka eihän niitä ikinä voi varmaksi tietää.

Sain myyjältä "kostoneutraalin" ja selityksen, että joskus hän joutuu maksamaan postareita enemmän ja postikulut oli mainittu kohteessa. Kysyin häneltä mailitse, että miksi sain neutraalin, kun maksoin silti pyydetyn summan tilille heti ja hoidin kaupat niin kuin piti, annoin vaan palautetta siitä että pyysi postikuluja reippaasti yläkanttiin. Kehuin vielä mekkoa ja kauppoja muuten. Sain vastauksen jossa hän mietti "yhteydenottoa ylläpitoon" koska viestini oli ilmiselvää häirintää ja tunnukseni pitäisi sulkea, kun taas hän hoiti kaupat reilusti ja niin kuin piti. Ja en siis missään vaiheessa pyytänyt ylimääräisiä postikuluja takaisin, mainitsin vain että olivat aika reilusti yläkanttiin...

Huusin joskus mekon, ja postikuluihin oli merkitty vissiin 8,50€. Maksoin se mutisematta, ja mekko tuli kotiini kirjeessä ja se postimaksun summahan lukee siinä päällä, ja se taisi olla jotan 2€.

Annoin myyjälle neutraalin palautteen, missä kehuin mekkoa ja nopeaa toimitusta, mutta kehotin häntä olemaan tarkkaavaisempi postikulujen kanssa jatkossa ja mainitsin vielä, että vaikka eihän niitä ikinä voi varmaksi tietää.

Kun posti[tus] kulut on ilmoitettu jonkinsuuruisisksi, ja ne on hyväksynyt huutamalla tuotteen, on kyllä todella ihan turhaa ininää alkaa valittamaan jälkikäteen, jos postimerkki tuotteessa onkin alempi kuin maksettu hinta. MISSÄÄN nimessä ei kuulu tuollaisesta antaa neutraalia, tai negaa. Kun ne kulut on ostaessa tarjouksen tekemällä hyväksynyt, niin sinulle ei enää kuulu sen jälkeen mitenkään mitä ne todelliset kulut ovat. Jos ne kulut tuntuvat liian korkeilta, älä huuda, sillä selvä.

Mua on uhattu rikosilmoituksella kun annoin mielestäni aiheellisen negan. Palautteessa sanottiin suurinpiirtein että vaihda nega 12 tunnin sisällä tai teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta tms. Palautteeni oli kyllä ihan asiallinen, ja aiheellinen.

Kun posti[tus] kulut on ilmoitettu jonkinsuuruisisksi, ja ne on hyväksynyt huutamalla tuotteen, on kyllä todella ihan turhaa ininää alkaa valittamaan jälkikäteen, jos postimerkki tuotteessa onkin alempi kuin maksettu hinta. MISSÄÄN nimessä ei kuulu tuollaisesta antaa neutraalia, tai negaa. Kun ne kulut on ostaessa tarjouksen tekemällä hyväksynyt, niin sinulle ei enää kuulu sen jälkeen mitenkään mitä ne todelliset kulut ovat. Jos ne kulut tuntuvat liian korkeilta, älä huuda, sillä selvä.

Höpöhöpö. Jos pyytää ihan liian korkeita postareita niin pidän sitä vilpillisenä. Senteistä ei kukaan tappele mutta moninkertaiset postarit, enpä itse kehtaisi pyytää!

[QUOTE="vieras";24512099]Höpöhöpö. Jos pyytää ihan liian korkeita postareita niin pidän sitä vilpillisenä. Senteistä ei kukaan tappele mutta moninkertaiset postarit, enpä itse kehtaisi pyytää![/QUOTE]

Jos ne postituskulut on etukäteen ilmoitettu, niin minkäänsorttista vilppiä asiassa ei ole.
Jos ne tuntuvat liian korkeilta, älä huuda. Jos nu huutamalla hyväksyt, asiassa ei tietenkään ole enää mitään mutinoita sen jälkeen.
Eri asia jos jälkikäteen kuluja aletaan vaatia enemmän kuin todelliset kulut ovat.

En käytä kyseistä palvelua, joten voisko joku selittää miksi nuo palautteet on joillekin noin tärkeitä, että ollaan rikosilmoitusta väsäämässä ? :D Vaikuttaako se sitten selkeästi myyntiin vai..

Minä olen aina laittanut, että nouto tai jos joudun postittamaan niin kulu postittamisesta on 10 euroa.

Jos posti ottaa 2 niin pakkaaminen ja postiin meneminen on sitten 8

Jos ne postituskulut on etukäteen ilmoitettu, niin minkäänsorttista vilppiä asiassa ei ole.
Jos ne tuntuvat liian korkeilta, älä huuda. Jos nu huutamalla hyväksyt, asiassa ei tietenkään ole enää mitään mutinoita sen jälkeen.
Eri asia jos jälkikäteen kuluja aletaan vaatia enemmän kuin todelliset kulut ovat.

No, olen edelleen eri mieltä. Rehti ihminen vähintään palauttaa postareita jos ilmoittaa ne NOIN VIKAAN.

[QUOTE="hippi";24512124]Minä olen aina laittanut, että nouto tai jos joudun postittamaan niin kulu postittamisesta on 10 euroa.

Jos posti ottaa 2 niin pakkaaminen ja postiin meneminen on sitten 8[/QUOTE]

No sulla on varmaan monet kaupat kaatuneet tuohon. Kukaan ei maksa 1,40€:n postituksesta 10 euroa. Sen kirjeen voi sitäpaitti pudottaa postiluukkuun, postimerkit saa vaikka kauppareissulla.

[QUOTE="vieras";24512139]No sulla on varmaan monet kaupat kaatuneet tuohon. Kukaan ei maksa 1,40€:n postituksesta 10 euroa. Sen kirjeen voi sitäpaitti pudottaa postiluukkuun, postimerkit saa vaikka kauppareissulla.[/QUOTE]

Siinä vaihessa kun jää jotain myymättä mietin mikä on pielessä

off topic;

Minä en enää huuda huuto-netistä. On iso epäkohta,että yksityisten välistä kauppaa ei koske 14 päivän palautusoikeus nettiostoksissa. Paskan kauppaaminen väärillä tiedoilla on turhan helppoa, ja epärehelinen myyjä pääsee kuin koiraveräjästä.Kun kukaan ei viitsi parin kympin takia tehdä rikosilmoitusta.

Yhteistyössä