Huuto-netin hinnat..!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
siis elämä..miten tuolla huutonetissä tuntuu ihan kaikilla olevan nykyisin noin korkeat hinnat..joskus aikoinaan sieltä tuli vielä ostettua,mutt ei enää,nykyään surffailen ihan suosiolla muualla esim tori.fi on aika hyvä.mitäs muut,ootteko kauhistellu noita huutiksen hintoja,ja just lastenvaatehinnat,apua!

Mä en kovin usein huutiksessa myy, mutta silti olen tehomyyjä eli maksan provikkaa myynneistä. Nykyään myyn vielä harvemmin ja mieluummin enemmän kerralla ja vain kalliimpia tavaroita. Parin euron tavaraa ei kannata myydä, eikä muutamaa silloin tällöin, kun joutuu sitten maksamaan noita 2,3e laskuja huutikselle. Täällä päin kirppispöytien hinnat ovat hurjia, joten noillakaan ei kannata ihan pieniä määriä halvalla myydä. Suuri osa menee meillä nykyään hyväntekeväisyyteen, ja lähinnä rajan taakse, kun en ole löytänyt vanhanaikaista tavallisten ihmisten myyntikanavaa.

Miten niin tehomyyjä joutuu maksamaan provikkaa ja mikä tuo 2,3 euron maksu on? Itse en siis ole tehomyyjä, mutta luulin että se tarkoittaa vaan että on myynyt yli 100 tuotetta tietyssä ajassa.

Niin ja ap:lle. Onhan siellä usein kallista. Itse huudan vain harvoin ja kohtuuhintaista. Mutta itse pyydän vähän isommpaa hintaa hyväkuntoisesta tavarasta kuin mitä itse maksaisin, koska olen huomannut että menevät kuitenkin kaupaksi. MItään ryöstöhintoja en kuitenkaan pyydä.

No kyllä. Tuurilla tosin saattaa löytää edelleen hyvää ja edullista. Uusien käyttämättömien hinnat ymmärrän, mutta en sitä, että käytetyn tavaran hinnat hipoo liki uusien hintoja (siihen postikulut päälle).

[QUOTE="siis";27578894]Miten niin tehomyyjä joutuu maksamaan provikkaa ja mikä tuo 2,3 euron maksu on? Itse en siis ole tehomyyjä, mutta luulin että se tarkoittaa vaan että on myynyt yli 100 tuotetta tietyssä ajassa.[/QUOTE]

Kun on myynyt tuon sata 11 kk:n sisään, niin siitä eteenpäin joutuu maksamaan huutonetille 3,9% jokaisen tuotteen hinnasta tai enintään 9,90€, jos on kyse kalliista tuotteesta.

[QUOTE="vieras";27578935]Kun on myynyt tuon sata 11 kk:n sisään, niin siitä eteenpäin joutuu maksamaan huutonetille 3,9% jokaisen tuotteen hinnasta tai enintään 9,90€, jos on kyse kalliista tuotteesta.[/QUOTE]

Niin ja tehomyyjänä pysyy, jos myy 50 myyntiä vuodessa. Eli aika vähän ainakin, jos myy pääosin lasten paitoja ja housuja yksittäiskappaleina. Tuo parin euron laskun nyt oli esimerkki viime kuun laskusta. Ei iso, mutta ärsyttävä lisätyö muutaman myynnin tähden. Siksi en enää myy vähän silloin tällöin kuten ennen, kun saatoin laittaa pieneksi jääneen vaatteen heti huutikseen.

Olen aina tehnyt hyviä, todella edullisia kauppoja huuto.netissä JA tori.fissä. On kuulkaas monessa asiassa säästetty ja paljon. Vaatteita en ole koskaan noista ostanut, ihan kirppareilta tai kaupasta niitä mielummin hankin kun uutenakin saa todella halvalla (prisma, h&m jnejne). Isompia hankintoja (vaunut, syöttötuoli, morsiusmekko, matkasänky jnejne) lähinnä huudosta & torista.

Olen aina tehnyt hyviä, todella edullisia kauppoja huuto.netissä JA tori.fissä. On kuulkaas monessa asiassa säästetty ja paljon. Vaatteita en ole koskaan noista ostanut, ihan kirppareilta tai kaupasta niitä mielummin hankin kun uutenakin saa todella halvalla (prisma, h&m jnejne). Isompia hankintoja (vaunut, syöttötuoli, morsiusmekko, matkasänky jnejne) lähinnä huudosta & torista.

Tämä menee nyt pahasti asian vierastä,mutta uteliaisuuttani tahtoisin tietää..miten joku voi ostaa hääpukunsa käytettynä?sehän on elämäsi yksi tärkeimmistä päivistä ja silloin mekko on ostettava uutena sinun kropallesi ommeltuna,jos on tarve..eikös sanontakin mene jotenkin että tuo huonoa onne amennä vihille jonkun toisen mekossa..mä en haluis

jos pitää n 1.10e maksavia todella siistejä ja puhtaita lastenvaatteita kelliina niin ei ku ostamaan jostian halvemmalta. takaan,että minun myymäni vaatteet ei paljao uudille kalpene ja huimalla prosenttialennuksella ne itselleen saa.

Turha nillittää jos ei tutki tarkkaa myyjien tuotteita. Paljon on kallista ja uonoakin,mut kuka niitä pakottaa ostamaan

Alkuperäinen kirjoittaja lastenvaatemyyjä;27579067:
jos pitää n 1.10e maksavia todella siistejä ja puhtaita lastenvaatteita kelliina niin ei ku ostamaan jostian halvemmalta. takaan,että minun myymäni vaatteet ei paljao uudille kalpene ja huimalla prosenttialennuksella ne itselleen saa.

Turha nillittää jos ei tutki tarkkaa myyjien tuotteita. Paljon on kallista ja uonoakin,mut kuka niitä pakottaa ostamaan

voitko laittaa linkin sun tuotteille,mä kiinnotuin jos kerran noin halvalla myyt hyväkuntosia! en ole itse törmännyt huutonetissä vielä noin edullisiin...

Höpö höpö.

Aina siellä muutamia on jotka pyytävät ylihintaa, mutta suuri osa on ihan ok-hinnoissa.

Itsekin myyn siellä yhtä tuotetta jonka ovh on 54e, käytetty kerran, hintapyyntö 25e ja kaverin mielestä se oli törkyhinta. :O

Suhteellisuudentaju näyttää katoavan monelta huutiksessa samantien kun yhden tosihalvan löydön tekee.

Osa myyjistä haluaa vain tavarasta eroon jolloin myydään pilkkahinnalla, osalla ei ole varaa myydä antaa melkein ilmaiseksi vaan haluavat kohtuullisen korvauksen.
Koittakaas nyt jo ymmärtää tämä pikkuhiljaa!

Alkuperäinen kirjoittaja käytetty häämekko?;27579060:
Tämä menee nyt pahasti asian vierastä,mutta uteliaisuuttani tahtoisin tietää..miten joku voi ostaa hääpukunsa käytettynä?sehän on elämäsi yksi tärkeimmistä päivistä ja silloin mekko on ostettava uutena sinun kropallesi ommeltuna,jos on tarve..eikös sanontakin mene jotenkin että tuo huonoa onne amennä vihille jonkun toisen mekossa..mä en haluis

No höh. Kyllähän sen käytetynkin puvun voi viedä ompelijalle, joka muokkaa sen itselle sopivaksi. Vuokrapukuunkin tehdään tarvittaessa korjaukset.Itsellä oli vuokrattu hääpuku, sillä ajattelin, etten tee mitään sillä puvulla häiden jälkeen. Enkä ole mitenkään pukua ikävöinyt. Uskotko, että myös että mustat kissat, lasin sirpaleet ym. vastaava tuo huonoa onnea?

Kyllä siellä näkee vaikka mitä. Rikkinäisistä, likaisista tavaroista pyydetään samaa hintaa kuin uusista (+postikulut tottakai). Esim. kenkiä; "nää on muuten hyvät mut vähän irvistää tosta edestä ja kantalaputki pitää uusia, eikä nauhojakaan enää ole, mut muuten siis ihan uudenveroiset" :laugh: Ja vanhoja naistenlehtiä kaupitellaan "lähes lukemattomina" :xmas:

"Uudet kengät, erikoiset, tyylikkäät. Tosi upeat! Mutta yks pikku juttu, elikkäs toinen on kokoa 38 ja toinen 39. Mutta eroa ei oikeasti paljoa edes huomaa." Ja hinta tietysti taivaissa, koska ovat niin älyttömän UPEAT :headwall:

ONhan siellä joillakin tosi kallista. Itsekin myyn lastenvaatteita ja hinnoittelen tosi alhaisesta sitten suosittujen vaatteiden kalliisiin hintoihin. Meandi nyt lähtee käsistä huononakin kelpohinnalla kilpahuutojen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja lastenvaatemyyjälle viesti!;27579086:
voitko laittaa linkin sun tuotteille,mä kiinnotuin jos kerran noin halvalla myyt hyväkuntosia! en ole itse törmännyt huutonetissä vielä noin edullisiin...

laittaisin,mut en voi mainostaa. Sun pitää etsiää

Minkä kokoisia vaatteita etsit? Tytölle vai pojalle. Mulla on tulossa kohta vaatepaketti pojalle koossa 86 cm
Kappalemäärältään varmaan joku 50 ja myyn ilman lähtöhintaa ja hintavarausta vaatteet pois. Niin kuin viimepaketinkin.

Hieman narrasin, vaatteiden kappalehinnaksi tulikin 1,20e :D

Äsken juuri selailin huutonetissä tyttöjen mekkoja. Ihan arkimekkoja metsästin, mutta katse osui Lindexin juhlamekkoon, josta oli tällä hetkellä huudettu 30e, päälle vielä postikulut. Pakko oli tsekata lindexin nettistoresta ja sieltä saa UUDEN juhlamekon esim. hintaan 24,95e (http://www.lindex.com/fi/lapset/tytoet-86-122-cm/mekot-hameet/6875025/Mekko/?styleId=33917867). Kyllähän tossa jokin mättää. Tosin ei se hölmö ole joka pyytää..