Huuto.net myyjästä valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa toimintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa toimintaa

Vieras
Olen laittanut yhdestä kohteesta yksityisviestiä ( 4 pvää sitten )ja julkisen kysymyksen ( 2 pvää sitten ) ja kumpaakaan ei myyjä ole vastannut.
En ymmärrä asiaa muuten kun,et myyjä ei halua myydä kuitenkaan ilmoittamaansa tuotetta. Miten se vastaaminen voi olla niin vaikeaa jos on vaivautunut tuotteen myyntiin laittaa.

Kieltämättä niihin kysymykseen tulisi minustakin vastata edes jotain. Ehkäpä ko. myyjä ei ole sitten ehtinyt vastaamaan, jospa ei käy katsomassa sivuaan kuin harvakseltaan... Tai sitten on niitä ihmisiä, jotka ei "jaksa" vastailla mihinkään, odottavat vain, että joku ostaa ilman kysymyksiä.

itse en joskus vaan yksinkertaisesti jaksa vastata jos kysymys on esim. 10 eri mitan ottamisesta tms ja paidan hinta on joku 1€. Mulla ei oikeestaan oo yhdestäkään tavarasta pakko päästä eroon, menee jos menee-

Sulkeutuu 3.1 ja tädsdä kohteessa on postikuluista tieto,että kysy myyjältä. Eli olen kysynyt ihan vaan niitä toimituskuluja, en mittoja ym.
Lomasta voisi kyllä koteisin ilmoittaa, olisi ihan asiallista.

[QUOTE="myyjä";22793161]itse en joskus vaan yksinkertaisesti jaksa vastata jos kysymys on esim. 10 eri mitan ottamisesta tms ja paidan hinta on joku 1€. Mulla ei oikeestaan oo yhdestäkään tavarasta pakko päästä eroon, menee jos menee-[/QUOTE]

Mä laitan noi mitat jo kohteeseen valmiiksi niin ei tarvitse niitä erikseen kysellä kenekään.

Mulla on huutismyyntejä varten erillinen posti, ja joskus en muista käydä siellä kattomassa ennen kun kohteita sulkeutuu. Harmi sinällään, mutta jos tämä ostajaa harmittaa niin toki hän sitten jättää huutamatta mun kohteisiin. Ei se haittaa.

Jos myynnissä on jotain muutaman euron tilpehööriä niin en jaksa päivittäin sen vuoks käydä tutkaamassa että onkohan nyt joku jotain halunnu kysyä. Tosin yleensä koitan laittaa niin hyvät ilmotukset ettei kysyttävää juur pitäis ilmetä.

Miksi muuten kysyt yksityisviestillä etkä kohteessa? Kohteessa olevat kysymykset hoksaan todennäkösemmin, kun huutiksessa kuitenkin pyörin vaikkein meiliä avaiskaan.