A
apuja
Vieras
Kertokaas miten saa muutettua vakioviestin ?
Ei löydy enää edes kohtaa mistä sen löytää. Uudistuksen jälkeen katosi , onko se poistettu kokonaan vai jossain piilossa. Pitäisi päästä päivittämään.
Ei löydy enää edes kohtaa mistä sen löytää. Uudistuksen jälkeen katosi , onko se poistettu kokonaan vai jossain piilossa. Pitäisi päästä päivittämään.