Mistä pian töitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!

Vieras
mol.fi:stä ei löydy mitään kummempaa, mihin voisi päästä. Siivousalalta on useamman vuoden kokemus, muttei ammattia ko.alalle. Solille laitoin hakemuksen, muttei ole kuulunut mitään. Nyt ollaan hätää kärsimässä ja pitäisi pian saada edes jotain pienimuotoista työtä, jotta voi lukea itselle ammatin (tukia ei siis saa).

Mistä töitä voisi löytää pian? Ehdotuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Myyntityötä saa, ja on mistä valita. Itse otan iltatyön, ja joka paikasta on soitettu perään, mihin olen hakemuksen laittanut. Kohta haastatteluun :)

saako udella mistä päin suomea ja minkälaista myyntityötä?

kannattaa laittaa noihin vuokravälitysfirmoihin esim. proffice, varamiespalvelun yms.. nopeastitulee haastatteluihin soitto ja töitä on tekevälle jos on kokemusta työelämästä..mä olen ollut muutamaan kertaan ja oon ollu tyytyväinen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myyntityötä saa, ja on mistä valita. Itse otan iltatyön, ja joka paikasta on soitettu perään, mihin olen hakemuksen laittanut. Kohta haastatteluun :)

saako udella mistä päin suomea ja minkälaista myyntityötä?

Oulusta. Ihan laidasta laitaan olen laittanut, kävin lehtimyyntihaastattelussa, mut ulkoistettuja asiakaspalvelupalveluitakin tarjoava firma on ilmaissut kiinnostuksensa.

Puhelinmyyntifirmojakin on monenlaisia ja kannattaa kysellä tarkkaan mm.tuntipalkoista, provikoista ja siitä, vähennetäänkö mahdolliset tilausten peruutuksen myyntiprovikasta. Aikoinaan rahoitin opintojani myymällä puhelinmyyntifirmassa ammattikirjallisuutta ja tienasin ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuitenkaan mene puhelinmyynti hommiin, sieltä ei rahaa saa vaikka niin luvataan, viimeisin työpaikka!

Miten niin ei saa? Pohjatuntipalkka on yli 9?! Ja provikat myynnistä päälle. Totta *tissä menen jos ottavat.

mä olin kuukauden ja en saanut pennin latia käteen,oli joku ihme hämärä firma. Mä en saanut kyllä oikeestaan mitään edes myytyä,mutta eipä näkynyt kyllä sitä peruspalkaakaan mikä pitäis maksaa vaikka ei provikkaa saiskaan.

peruspalkkaa et saa mikäli et myy, tuo on keskiansio ainakin yhden firman huippumyyjiltä, jotka huijaamalla ihmisille myyvät. odota kun käyt siellä niin.. muista kysyä että jos et saa myytyä, mitä sitten todella saat!

Yhteistyössä