A
Apua!
Vieras
mol.fi:stä ei löydy mitään kummempaa, mihin voisi päästä. Siivousalalta on useamman vuoden kokemus, muttei ammattia ko.alalle. Solille laitoin hakemuksen, muttei ole kuulunut mitään. Nyt ollaan hätää kärsimässä ja pitäisi pian saada edes jotain pienimuotoista työtä, jotta voi lukea itselle ammatin (tukia ei siis saa).
Mistä töitä voisi löytää pian? Ehdotuksia?
Mistä töitä voisi löytää pian? Ehdotuksia?