Huutis: kumpi ottaa yhteyttä: huutaja vai myyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noviisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse teen niin että kun minun kohde sulkeutuu eli myyjänä otan heti kohteen sulkeuduttua yhteyttä ja myös jos itse olen huutanut jotain ja voitan kohteen niin otan heti yhteyttä kohteen sulkeuduttua.

Kumpi tahansa. Myyjä saa meklarilta viestin, että voit HALUTESSASI itsekin ottaa yhteyttä, joten ensisijaisesti kai ostaja. Itse otan yhteyttä heti kun mahdollista sekä ostajana että myyjänä.

Mun mielestä sillä ei ole mitään merkitystä. Tärkeämpää on pitää yhteyttä ja olla aktiivinen, jotta kaupat saadaan asianmukaisesti hoidettua loppuun.
Itse huutajana kyselen tilinumeroa het kon koneen äärelle pääseen, ellei tietoa tule vakioviestinä.
Myyjänä laitan myöskin tarvittavat tiedot ostajalle heti kon koneelle pääsen :) .

Mun mielestä myyjä, koska huutajahan tarvitsee tilinumeron. Miksi sitä pitäisi aina kysyä ensin, kun kumpikin tietää että huutaja sen tarvitsee... Ja jos tilinumero on vakioviestissä, niin maksun jälkeen on toki hyvä siitä ilmoittaa, eli silloin periaatteessa huutaja ottaa ensin yhteyttä.

Yhteistyössä