huutis asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Jos laittaa huutikseen lasten vaatepaketin jossa on vaatetta jotka on ihan täysin uusia hintalaputkin kiinni vielä, osa vatteista on hyvän kuntoista ja muutama uudenveroinen. Vaatteita on aika paljon. Kuinka paljon voi laittaa hinnaksi? Nämä ihan täysin uudet vaatteet on raha arvoltaan yhteensä ainakin 50e.

Riippuu vähän, mitä merkkiä vaatteet on. Uusretrot, Me&I, Metsola, Småfolk, Villervalla ym. menee aina kaupaks. Jos jotain muuta tavisvaatetta, voi olla että ei tule yhtään huutoa, vaikka myyt kuinka halvalla...
Välillä tuo huutis kyllä yllättää. Möin juuri käytetyn Jonathan välikausihaalarin. Sain siitä 4 e vähemmän, kuin itse uutena maksoin.

No "huutaja" nimimerkki ei taatusti huutais antamillaan hinnoilla. Kuinka paljon niitä vaatteita on?
Mä laitoin 14 vaatetta myyntiin, siinä oli Exitiä, Espritiä ja jotain muita merkkejä, sit H&M:ää ja Lindeksiä. Lähtöhinnaks laitoin 5 euroa ja korotukseks 1 euron. Muutaman päivän on ollu huutiksessa eikä vielä yhtään huutoa. Se on aina tuuripeliä sattuuko sellainen ostaja kohdalle kenellä on samanlainen maku kun sulla ja haluu ne kaikki mikä siinä paketissa on. Ovatko kaikki samaa kokoa? Jos on kovin eri kokoisia on vaikea myydä.
Hinta riippuu vaatteiden määrästä, merkistä, siisteydestä jne. Tee ilmoitus huolella ja laita suht pieni lähtöhinta niin voit saada kaupaksi. Se että on laput kiinni auttaa asiaa, mutta ei ilmanmuuta saa pakettia kaupaksi.

Laita se summa lähtöhinnaksi minkä alle et aio myydä pakettia. Itse suosin mieluiten pientä korotusta. Mieluiten 1e tai 2e korotukseksi niin voi tulla enemmän huutoja, kuin jos laittaa ison korotuksen.

Yhteistyössä