Kirppari asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MMyYjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MMyYjä

Vieras
Laittelin tossa pojan vaatteita kirpparille vietäväksi, vaan sitten tuli hinnoittelussa ongelma. Ajattelin hinnaksi vaatteille 0,20?-10? (on siis kaikkea t-paidoista haalareihin) Suurin osa vaatteista 2-3?. ajattelin laittaa pienen hinnan siksi, että itse kun menen kirppareille, odotan löytäväni sieltä vaatetta muutamalla eurolla.. Onkohan ihan sopiva hinta vaatteille?

2-3 e on paljon käytetystä vaatteesta, paitsi jostain haalareista, mut niitäkään en ota edes ilmaiseksi, jos on rikki/kuluneita.

Itse möin käyttämättömät vaatteet 2-3 e ja käytetyt 0,1-1e, ulkovaatteet maks 5e, vaikka oli jotain uusiakin takkeja ja ulkohousuja. Kavatin ja Reiman kengistä (uudenveroisista) pyysin 5-10e. Melkein kaikki meni... Itsekään en maksais enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
me laitettiin vauvan ja lasten vaatteita myyntiin kirpparille hintaan 0,10e-1 e ja siitä huolimatta ei mene. eli ilmaiseksi pitäisi vissiin antaa. ja hyvänkuntoista ja laatuista tavaraa.

Mä ajattelin, et oottelen jonku aikaa ja käyn sit laskemassa hintoja jos ei mee kaupaksi. Ois ihan kiva, et sais edes sen pöytävuokran maksettua vaaterahoilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Munmielestä:
2-3 e on paljon käytetystä vaatteesta, paitsi jostain haalareista, mut niitäkään en ota edes ilmaiseksi, jos on rikki/kuluneita.

Itse möin käyttämättömät vaatteet 2-3 e ja käytetyt 0,1-1e, ulkovaatteet maks 5e, vaikka oli jotain uusiakin takkeja ja ulkohousuja. Kavatin ja Reiman kengistä (uudenveroisista) pyysin 5-10e. Melkein kaikki meni... Itsekään en maksais enempää.

Mä tein huonokuntosista luuttuja.:D

Luulisi menevän noilla hinnoilla. Tässä kirppareita kierrettyäni olen tullut siihen tulokseen, että joillakin karkaa hinnoittelu käsistä. Likaisista, kuluneista vaatteista pyydetään 2 - 3 e, rikkinäisistä haalareista jne. (vaikka kuinka tecciä) 4 - 5 e..... Mä en kehtais ees tuoda niitä kirpparille myyntiin.

Yhteistyössä