• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

huutis asiaa

  • Viestiketjun aloittaja heip
  • Ensimmäinen viesti
heip
Kauanko odotatte yhteydenottoa kun kauppaatte tavaraa?

Lauantaina sulkeutui paketti ja hv ylittyi, Laitoin sunnuntaina sähköpostilla tilinumeroni mihin voi maksaa..mitään ei kuulunut vastausta ja maanantainakaan ei mitään, tänään laitoin tekstiviestillä että odottelen yhteydenottoa ja tilitiedot ovat sähköpostissa...ei edelleen vastausta :( huutajalla kuitenkin yli 100 positiivista palautetta eikä yhtään negaa...
 
Kaikki ei ilmoita, että ovat maksaneet. Seuraile tiliäsi, jos vaikka onkin jo maksanut. Mua ainakin ottais päähän tollanen painostus myyjältä, vaikka huutoni maksankin yleensä samana tai viimeistään seuraavana päivänä.
 
minä
Minä kyllä odottelen reilun viikon. Huudon päättymisen jälkeen odotan pari päivää ostajan yhteydenottoa, ja jos sitä ei tule, niin laitan ostajalle sähköpostia. Sitten viikon päästä uudestaan sähköpostia ja jos sittenkään ei tule vastausta parin päivän sisällä, niin tuote uudestaan myyntiin ja negatiivinen palaute.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minä kyllä odottelen reilun viikon. Huudon päättymisen jälkeen odotan pari päivää ostajan yhteydenottoa, ja jos sitä ei tule, niin laitan ostajalle sähköpostia. Sitten viikon päästä uudestaan sähköpostia ja jos sittenkään ei tule vastausta parin päivän sisällä, niin tuote uudestaan myyntiin ja negatiivinen palaute.
Lisään tähän vielä, että käyn kyllä ehkä pari kertaa tämän viikon aikana katsomassa tilitiedot, onko maksua tullut. Jos on tullut, niin laitan tuotteen postiin sen kummemmin kyselemättä. Mutta en todellakaan katso tilitietojani joka päivä, jos ei ostaja ilmoita, että on maksanut tuotteen.
 
heip
vielä tuli mieleen et minkä ihmeen takia tulis neutraalia???? siis jos myyn jotain, odotan saavani maksun pikaisesti sekä myös yhteydenoton!

Eikai kukaan nyt kaupassakaan kun menet jotain ostamaan ja myyjä rupeaa maksua kyselemään kassalla niin sanoisit että ärsyttävää käytöstä!!! hoh hoijaa =0
 
Minuakin ärsyttää etenkin Osta heti -tyypit, jotka eivät sitten ole Maksa heti -tyyppejä. Miksei voi saman tien sitten maksaakin, kun huutaakin? Minulta yks tyyppi huusi kohteen lauantaina eikä siitä ole vielä kuulunut pihahdustakaan. Viikon yleensä odottelen ja sitten laitan muistutuksen perään.
 

Yhteistyössä