Huutiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmää

Vieras
Eikö enää saa sähköpostiin huutajan tietoja jos hintavaraus ei ylity? Miten sitä sitten enää voi yrittää kauppoja?

En oo vähään aikaan huutista käyttänyt. Nyt tuli kahteen kohteeseen huuto mutta varaus ei ylittynyt, olisin kuitenkin valmis tekemään kaupat siitä huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Juu sinne tuli uudistus, että jos hv ei ylity niin yhteystietoja ei lähetetä myyjälle tai mahdolliselle ostajalle... Perseestä eikö?

Tosi tyhmää. Monesti on silti kaupat syntyny vaikkei hv ylittyisikään.

No älkää käyttäkö Hv:ta. Hinta suoraan sellaiseksi, että voitte sillä myydä! Itse en ainakaan huuda kohdetta, jolla Hv ei ylittynyt. Että hv:n käyttämättä jättäminen voi tuoda jopa uusia asiakkaita, vaikka hinta korkeampi onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Tuossa tapaukessa myyjä pystyy ottamaan yhteyttä.

Siis pystyy vai? Miten?

ei pysty, kumpikaan, jos hintavaraus ei ole ylittynyt =) vain yksityisviestein!

Niin jos on molemmat tunnistautunut.

Pahoittelut,muistelin väärin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
No älkää käyttäkö Hv:ta. Hinta suoraan sellaiseksi, että voitte sillä myydä! Itse en ainakaan huuda kohdetta, jolla Hv ei ylittynyt. Että hv:n käyttämättä jättäminen voi tuoda jopa uusia asiakkaita, vaikka hinta korkeampi onkin.

Peesaan! kappa käy paljon paremmin kun ei käytä hv:ta ollenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis pystyy vai? Miten?

ei pysty, kumpikaan, jos hintavaraus ei ole ylittynyt =) vain yksityisviestein!

Niin jos on molemmat tunnistautunut.

Pahoittelut,muistelin väärin :ashamed:

ei molempien tarvii olla, jos se tunnistautunut kirjoittaa toisella ja kruksittaa sen "salli nähdä sähköpostiosoitteeni"-kohdan tms :D

Pystyy ottamaan yhteyttä.
Kun kohde sulkeutuu, saat mailiisi viestin että kohde sulkeutunut, mutta HV ei oo ylittyny pälä pälä... Mutta siihen ku vastaa suoraan ni se viesti menee myyjälle/ostajalla.

Esim. ostin tässä pari vkoa sitten erään kohteen jonka HV ei ylittyny. Olimme myyjän kanssa yhteydessä toisiimme mailin välityksellä. Siis vaikka lähettäjänä näkyy meklari@huuto.net ni mä vastasin suoraan tähän viestiin että myytkö kohteen siihen ja siihen hintaan ja kyllä se viesti meni myyjälle ja se vastas ja kaupat synty.

Kysyin Ylläpidolta miksi tällaiseen uudistukseen on ryhdytty, niin kuulemma turvallisuuden takia ja siksi, että HV kohteista ei tarvitse antaa turhia palautteita. Tällaisissa tapauksissa jossa osapuolet kuitenkin sopivat kaupoista vaikka HV ei ylity, niissä EI PÄDE huuto.netin säännöt eli jos sokin menee mönkään (esim. myyjä ei saa rahoja/ostaja ei saa kohdetta) asiasta ei voi valittaa huutikselle.

Itse en ole tunnistaunut huutikseen.

Kerrankin hyvä uudistus. Mitä laittaa typeriä hintavarauksia, jos on valmis myymään halvemmalla ja jopa yhdellä huudolla. Pistät sellaisen lähtöhinnan, että olet valmis luopumaan heti ensimmäisellä huudolla, kaikki muu on plussaa.

Eipä pysty enää kukaan kiertämään negatiivisia palautteita sillä, että laittaa hintavarauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ahkera huutiksen käyttäjä:

Pystyy ottamaan yhteyttä.
Kun kohde sulkeutuu, saat mailiisi viestin että kohde sulkeutunut, mutta HV ei oo ylittyny pälä pälä... Mutta siihen ku vastaa suoraan ni se viesti menee myyjälle/ostajalla.

Esim. ostin tässä pari vkoa sitten erään kohteen jonka HV ei ylittyny. Olimme myyjän kanssa yhteydessä toisiimme mailin välityksellä. Siis vaikka lähettäjänä näkyy meklari@huuto.net ni mä vastasin suoraan tähän viestiin että myytkö kohteen siihen ja siihen hintaan ja kyllä se viesti meni myyjälle ja se vastas ja kaupat synty.

Kysyin Ylläpidolta miksi tällaiseen uudistukseen on ryhdytty, niin kuulemma turvallisuuden takia ja siksi, että HV kohteista ei tarvitse antaa turhia palautteita. Tällaisissa tapauksissa jossa osapuolet kuitenkin sopivat kaupoista vaikka HV ei ylity, niissä EI PÄDE huuto.netin säännöt eli jos sokin menee mönkään (esim. myyjä ei saa rahoja/ostaja ei saa kohdetta) asiasta ei voi valittaa huutikselle.

Itse en ole tunnistaunut huutikseen.

Jos muilla tämä ei toimi tällä tavalla ni en sit tiiä onko mun maili jotenkin yliluonnollinen. :D
Mutta kokeilkaa, mikäli HV kohteita myytte/ostatte ja HV ei ylity. :)

Yhteistyössä