Huutiksesta ostajat kysymys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselyikä

Vieras
Jos huudatte jotakin huutiksesta, niin odotatteko saavanne myyjältä palautetta siitä miten kaupat sujui. Miten pitkään odotatte palautetta ja jos sitä palautetta ei kuulu niin mitä teette?

ei oo tullut kohdalle,et en ois saanut palautetta..mulla 80 palautetta kaupoista. :saint:
annan palautteen myyjälle/ostajalle heti,kun tuote /rahat minulla.ja tähän mennesä toinen osapuolikin on antanut palautteen nopeasti.

No tottakain odotan/toivon että saan palautteen. Mutta en minä palautteita kyttää kun tuote on minulla annan itse oman palautteen tai vastaavasti kun olen saanut maksun annan palautteen heti. Jos toinen ei anna niin sitten ei mitä sille voi tehdä palautteiden antaminen on kuitenkin vapaaehtoista tosin en ymmärrä miksi niitä pitäis pihdata

odotan saavani palautetta ja jo postittamisen yms juttujen sopimises laitan viestiin et laitathan palautetta ja sit oottelen ja muistuttelen uudemman kerran jos ei tule. Sit laitan neutraalia jos ei mitään tapahdu.

jos ei palautetta viikon kuluttua postituksesta ole tullut, niin olen pistänyt mailia. Kysynyt oliko tuote ok ja laittaisiko palautetta kun ehtii. Kaikki ei kuitenkaan laita.

Mun mielestä palaute on vapaaehtoinen. Itse laitan aina, mutta en läheskään aina saa sitä itse. Mulle on ainakin ihan sama saanko sitä vai en. Mitä pitäisi tehdä? Kerran pyysin yhtä laittamaan palautetta ihan hyvin menneistä kaupoista niin hän sai hirveän raivarin sähköpostilla että miksi ahdistelen häntä ja vaadin palautetta, kun ei ole pakollinen ja uhkaili mua että laittaa ylläpitäjille postia. Sen jälkeen en ole puuttunut asiaan.

Mä sekä myyn että huudan itse huutiksessa. Myyjänä toimin niin, että heti kun maksu näkyy tililläni, annan ostajalle palautteen. Tai viimeistään silloin, kun olen postittanut, siitä ostaja tietää että postia tulossa (mainittu vakioviestissäni).
Ostajana odotan, että myyjä antaa ensin minulle palautetta, koska toimin itsekin niin ja mielestäni myyjän tehtävä on antaa palautetta heti kun on kaupan osaltaan hoitanut. Itse annan palautteen heti kun olen tuotteen saanut. PAITSI silloin, jos myyjältä ei ole tullut palautetta, niin en sitä anna minäkään. Jos myyjä kuitenkin myöhemmin antaa palautteen, annan sellaisen myös hänelle takaisin.
Ennen annoin kaikista kaupoista palautetta, mutta lopetin palatteen antamisen niille myyjille joilta ei sitä tullut takaisin... Ihan vaan sen takia, että niin paljon positiivisia palautteita jää saamatta.

Tää on toiminun ainakin minulla hyvin :)

Tottakai haluan palautteen ja itsekin annan sitä joka kerta. Ei ole vielä tullu eteen tilannetta, että ei olis vastapuolelta tullu palautetta. Varmaan laittasin yynä huhuilua, että aikooko laittaa palautetta.

Kyselin kun itselläni on tämä huutiksen käyttö alkutaipaleella ja ne ensimmäiset pisteet tunnostaisi ihan kivalta. Itse olen laittanut myyjänä heti palautetta ostajalle, kun olen postittanut tuotteen. Itse olen ostanut pari tuotetta ja palautteet on jääneet saamatta.. asiasta on kuitenkin jo reilu kaksi viikkoa. Ja itse annoin positiivista palautetta myyjälle kyllä kun tuotteen sain.

Yhteistyössä