Huutiksesta,ostaja vaatii rahojaa takaisin heti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli mun puolesta asia on pihvi, mikäli kaikki löytyy sieltä postista. Jäi vain harmittamaan tuo syyttely, epätietoisuus kirjeen perilletulosta ja nyt tämäniltainen postireissu.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap eli myyjä:
^ ap, tota sun tekstiä kommentoin sen verran, että uskon kyllä, että olet ihan vilpittömästi erehtynyt, MUTTA ensin kirjoitat laittaneesi paketin vahingossa postitettavien pinoon (eli olit aikeissa täydentää vielä osoitetta), ja nyt kommentoitkin, että ihan tietoisesti laitoit paketin postiin, vaikka siinä ei katuosoitetta ollutkaan. kumpi oli siis totta?

sinällään ihan turhaa luultavasti tämä vääntö, koska ole 100% varma, että paketti menee perille pelkällä nimellä ja postinumerolla, varsinkin, kun sitä voi lähetystunnuksellakin kysyä.

Niin,siis vahingossa se lähtikin.Olin laittanut ostajalle viestiä että laittaisi mulle osoitteensa kun pakatessani huomasin ettei se ollut huutonetissä täydellisenä.Sitten laitoin paketin samaan kasaan missä muutkin lähettävät ovat ja siitä se epähuomiossa lähti postin matkaan.

Kuitenkin muutama tunti tämän jälkeen,asia vaivas mua kovaa ja tein kuten tuossa juuri kirjoitinkin.

niin niin, mutta jos et ollut saanut ostajalta vielä vastausta, miksi ihmeessä et pyytänyt, että eivät lähetä ollenkaan koko pakettia, vaan vaihdoit sen kertomasi mukaan maksikirjeestä paketiksi??

se tässä nyt lähinnä ihmetytti..

Voiko postista saada pois jo lähetetyn kirjeen tai paketin???

mutta jos tuossa jomman kumman tulisi ottaa virhe vastuulleen, niin ehdottomasti silloin vastuussa on mielestäni ostaja.

oli syy osoitteen antamattomuuteen mikä tahansa, niin silloin se pitäisi kauppatiedoissa lukea selkeästi, että "HUOM!! annan katuosoitteeni erikseen s-postitse" tai jotain vastaava. ei ole postittajan velvollisuus sitä alkaa erikseen kyselemään tai ihmettelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap: n asiakas eli ostaja:
Mikä sulla on tässä nyt ongelma?Mä tein virheen,en hoksannut spostista sun osoitettasi katsoa,katsoin vaan että olet maksanut ja aloin pakkaamaan.Otin osoitteen huutonetistä sitten ja laitoin samaan kasaan kaikkien muiden postitusten kanssa.Siitä sen mieheni vei muiden mukana postiin.

Niin no ongelman tästä taisi tehdä se että sinä syytit minua tekemästäsi virheestä. Ei kovin tyylikästä. Ja etkö tosiaan itse alkaisi ihmetellä, jos joku lähettäisi sinulle kirjeen ilman osoitetta? Lähden pakettia hakemaan postista illalla, jotta asia saadaan päätökseen. Jatkossa vähän tarkkuutta ja opi pyytämään anteeksi jos virheitä teet.

Olin jo ihan varma että rahani on mennyttä kun tuli vihainen viesti että kirje on lähtenyt ilman osoitetta ja se on oma syyni kun osoite tuli s-postilla.

No nyt jo olen toiveikas että tavarat on olemassa kun tänne tulit asiasta avautumaan, harva huijari niin tekisi : ) Ja saadaampa lasten kanssa hyvä iltalenkki, posti kun on 6 km päässä, eikä minulla ole autoa. oma vikani : )

Mitä sä nyt oikein meinaat?Pakettinahan tuon oli tarkoitus alunperinkin lähteä,paketti maksun maksoitkin.Siinä vaiheessa kun se oli ensin postiin maxina mennyt,pyysin tilinumeroasi että voin palauttaa loput.Mutta eipä tarvitnnut kun sain asian korjattua.

Mutta ihan turha minulle nyt noin sanoa että tyyliin mun vika kun joudut pakettia postista hakemaan lähteä,niinhän se oli tarkoituskin,pakettina kun sen alunperinkin piti tulla.

Asia tältä osin mun kohdaltani päätöksessä.Opettele myös sinä myöntämään virheesi,minä myönsin omani,pahoittelinkin.

Hyvää kevättä!

Alkuperäinen kirjoittaja oletteko sukua??:
ettekö te vois keskustella niin (esim. sähköpostilla??) et koko maailman ei tarviis nauraa teidän tyhmyydelle? tai, no joo, laitan poppareita tulemaan..

Älähän nyt,saadaanhan me makoisat naurut ja tosiaan joku syy miski niitä poppareitakin voi laittaa tulemaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap eli myyjä:
^ ap, tota sun tekstiä kommentoin sen verran, että uskon kyllä, että olet ihan vilpittömästi erehtynyt, MUTTA ensin kirjoitat laittaneesi paketin vahingossa postitettavien pinoon (eli olit aikeissa täydentää vielä osoitetta), ja nyt kommentoitkin, että ihan tietoisesti laitoit paketin postiin, vaikka siinä ei katuosoitetta ollutkaan. kumpi oli siis totta?

sinällään ihan turhaa luultavasti tämä vääntö, koska ole 100% varma, että paketti menee perille pelkällä nimellä ja postinumerolla, varsinkin, kun sitä voi lähetystunnuksellakin kysyä.

Niin,siis vahingossa se lähtikin.Olin laittanut ostajalle viestiä että laittaisi mulle osoitteensa kun pakatessani huomasin ettei se ollut huutonetissä täydellisenä.Sitten laitoin paketin samaan kasaan missä muutkin lähettävät ovat ja siitä se epähuomiossa lähti postin matkaan.

Kuitenkin muutama tunti tämän jälkeen,asia vaivas mua kovaa ja tein kuten tuossa juuri kirjoitinkin.

niin niin, mutta jos et ollut saanut ostajalta vielä vastausta, miksi ihmeessä et pyytänyt, että eivät lähetä ollenkaan koko pakettia, vaan vaihdoit sen kertomasi mukaan maksikirjeestä paketiksi??

se tässä nyt lähinnä ihmetytti..

Tottakai ellei se ole vielä ehtinyt lähteä.Mä tiesin että meiltä posti lähtee vasta klo 16 joten menin postiin ja sanoin että haluan maksaa sen paketiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:

no luulisi, että kun näyttää esim henkkarit, että on lähettäjä, ja kertoo katuosoitteen puuttuvan, niin voisivat esim seuraavaan päivään antaa lähetyksen odottaa.. tuskin ne sitä kenellekään luovuttaisivat kuitenkaan.

mutta jos tuossa jomman kumman tulisi ottaa virhe vastuulleen, niin ehdottomasti silloin vastuussa on mielestäni ostaja.

oli syy osoitteen antamattomuuteen mikä tahansa, niin silloin se pitäisi kauppatiedoissa lukea selkeästi, että "HUOM!! annan katuosoitteeni erikseen s-postitse" tai jotain vastaava. ei ole postittajan velvollisuus sitä alkaa erikseen kyselemään tai ihmettelemään.

Näin tällä ostajalla siellä kyllä lukikin.Pakkasin sen kuitenkin siinä samalla niillä tiedoilla mitkä huutiksesta sain,sitten laitoin muiden postitettavien pinkkaan paketin ja laitoin ostajalle spostia että laittaisi osoitteensa tulemaan.(en ollut huomannut että oli sen laittanut jo maksu ilmoituksensa kanssa.)

Siitä paketti kuitenkin epähuomiossa lähti muiden mukana postiin.Mutta loppu hyvin,kaikki hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näin tällä ostajalla siellä kyllä lukikin.Pakkasin sen kuitenkin siinä samalla niillä tiedoilla mitkä huutiksesta sain,sitten laitoin muiden postitettavien pinkkaan paketin ja laitoin ostajalle spostia että laittaisi osoitteensa tulemaan.(en ollut huomannut että oli sen laittanut jo maksu ilmoituksensa kanssa.)

Siitä paketti kuitenkin epähuomiossa lähti muiden mukana postiin.Mutta loppu hyvin,kaikki hyvin.

no sitten kysyn vielä uudestaan sinulta: mikset pyytänyt sitä pakettia postista pois, kun kerran tajusit virheesi? :D jos se kerran oli mahdollista saada..

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
että joku typerys lähettää paketin ilma osoitetta ja syyttää siitä vielä muita. hienoa.

Jos on nimet sekä postinumero että paikkakunta niin hyvällä tuurilla menee perille, eikä kaikilla ole tie/katu tms osoitetta varsinkin jos asuu jossain maalla. Kyllä mä luottaisin siihen osoitteeseen minkä vastapuoli on huutiksessa laittanut osoitteeksi. Joten ostaja mielestäni saa syyttää vain itseään jos tiedot eivät ole oikein. Joku voi lähettää tuotteen heti ja ennen kuin on sitä on maksettu/vaihdettu sähköpostia!

Hyvänen aika, jokaisella on myös katu/tieosoite. Sehän tuli pakolliseksi parikymmentä vuotta sitten, että pelastuslaitoskin osaa perille. Ja taloihin ja tienvarsiin numerot... vaikka sitten Kuusamontie 778

Mun sukulaisellani ei ole, vain nimi ja postinumero sekä kylännimi.

Pakko olla. Hän vaan ei ole kertonut sitä teille ja posti osaa perille kun on pieni paikkakunta. Poliisi ja palokunta ei välttämättä sitten osaakaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no sitten kysyn vielä uudestaan sinulta: mikset pyytänyt sitä pakettia postista pois, kun kerran tajusit virheesi? :D jos se kerran oli mahdollista saada..

No en mä hoksannut kun ei ostajalta ollut vielä sitä osoitetta tullut ja mulla oli kamala paniikki postittaa kun mä synnytän ihan koska vain.Vaihdoin sen vain paketiksi että saan siitä sen koodin.:)

Ja nyt tää menee muihin hommiin ja jättää tän asian tähän. :)

Mikä sulla on tässä nyt ongelma?Mä tein virheen,en hoksannut spostista sun osoitettasi katsoa,katsoin vaan että olet maksanut ja aloin pakkaamaan.Otin osoitteen huutonetistä sitten ja laitoin samaan kasaan kaikkien muiden postitusten kanssa.Siitä sen mieheni vei muiden mukana postiin.

Niin no ongelman tästä taisi tehdä se että sinä syytit minua tekemästäsi virheestä. Ei kovin tyylikästä. Ja etkö tosiaan itse alkaisi ihmetellä, jos joku lähettäisi sinulle kirjeen ilman osoitetta? Lähden pakettia hakemaan postista illalla, jotta asia saadaan päätökseen. Jatkossa vähän tarkkuutta ja opi pyytämään anteeksi jos virheitä teet.

Olin jo ihan varma että rahani on mennyttä kun tuli vihainen viesti että kirje on lähtenyt ilman osoitetta ja se on oma syyni kun osoite tuli s-postilla.

No nyt jo olen toiveikas että tavarat on olemassa kun tänne tulit asiasta avautumaan, harva huijari niin tekisi : ) Ja saadaampa lasten kanssa hyvä iltalenkki, posti kun on 6 km päässä, eikä minulla ole autoa. oma vikani : )

Täydet sympatiat aloittajalle. Kyllä tässä nyt oli ihan molemmat huolimattomia. AP, kuitenkin ymmärsi virheensä, mutta tuo tolvana joka ei osaa osoitettaan huutiksessa ilmoittaa raivoaa ja resuaa, ilman empatiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta huutelija:

Täydet sympatiat aloittajalle. Kyllä tässä nyt oli ihan molemmat huolimattomia. AP, kuitenkin ymmärsi virheensä, mutta tuo tolvana joka ei osaa osoitettaan huutiksessa ilmoittaa raivoaa ja resuaa, ilman empatiaa.

Peesi.