Laitoin huutajalle (pyysi lähettämään toiselle henkilölle ) paketin menemään huutopakettina. Katsoin seurannan kautta ettei pakettia ole vielä merkitty haetuksi. Olen kerran asiasta viestittänyt ostajaa. Paketti on saapunut määränpäähän 14.1. Sehän lähtee pian tulemaan takaisinpäin jos sitä ei noudeta :/
Voikohan olla mahdollista, että paketti onkin noudettu, mutta postissa "unohdettu" laittaa siitä merkintä?
Pitäisköhän laittaa viesti uudelleen ostajalle? Ei vaan enää huvittais. Huvittavaa, kun kyseisellä ihmisellä on omakuvauksessa, että yhteydenottoa odottaa viikon. Itse vastasi vasta 2 viikon kuluttua ja maksukin tuli viiveellä
tällä ihmisellä on tapana antaa kostopalautteita, joten en viitsinyt antaa hälle neutraalia vaikka olis ollu kyllä aiheellista.
Voikohan olla mahdollista, että paketti onkin noudettu, mutta postissa "unohdettu" laittaa siitä merkintä?
Pitäisköhän laittaa viesti uudelleen ostajalle? Ei vaan enää huvittais. Huvittavaa, kun kyseisellä ihmisellä on omakuvauksessa, että yhteydenottoa odottaa viikon. Itse vastasi vasta 2 viikon kuluttua ja maksukin tuli viiveellä