Huutiksesta ja siitä kuinka kauan odottaa...

Kuinka kauan teidän mielestä on asiallista odottaa myyjältä jotain viestiä?
Ostin keskiviikkona (illalla) osta heti kohteen.
Meklarin viestissä oli myyjä jo laittanut tilinumeron johon seuraavana päivänä sitten maksoin huutamani paketin postikuluineen. Pankki on molemmilla sama.

Maksun jälkeen laitoin myyjälle viestiä että huuto maksettu.

Nyt on jo lauantai ilta, ja myyjästä ei ole kuulunut pihaustakaan.
Ymmärrän että postissa ei joka päivä juosta että sitä pakettia en vielä varsinaisesti odottele mut olis kiva kuulla edes jotain myyjästä.

Katsoin hänen palautteet ja siellä tooooosi usein on nega tai neutraali samasta syystä. Ongelma tuntuu olevan niin myyjänä kuin ostajanakin.

Ja siis joo... voihan toki olla että on lomalla mut olisko niin paha sit laittaa vaikka siihen viestiin missä on se tilinumerokin että on lomalla silloin ja sillloin joten ei ole netin tavoitettavissa??

No ehkä mun ei tarvi huolestua kuitenkaan sen suhteen että en tuotetta saisi koska näkyi palautteissa kuitenkin aina ostajat saanet tuotteensa.

Että tämmöinen vuodatus tänään.
 
"Tuikku"
Laita tekstari vielä hänelle. Jos ei tule vastausta parin päivän sisällä, niin laita ukaasi, että otat yhteyttä poliisiin. Ja negan annat tietysti palautteeksi.
 
Itsellä vähän sama ongelma. Kohde sulkeutunu 4.8. ja maksoin tuotteen 5.8. Tuotetta ei ol edelleenkää näkyny...
No mulla ei onneks noin kauaa olla odoteltu :)
Ehkä mä olen vaan tosi hätänen.
Mut ko toivois että vois edes viestiä/sähköpostia laittaa.
Mä en siis kyl ole sille tekstaria laittanu vaan sähköpostin silloin kun olin maksanut ja tänään tässä illalla laitoin uuden että josko siitä nyt sit kuuluis jotain :)
 

Yhteistyössä