Huutiksen merkkivaatteet !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Burberry mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Burberry mamma

Vieras
Itse olen ostellut aikaisemmin paljon merkkivaatteita lapsilleni huutiksesta. Nyt mielestäni hinnat/hintapyynnöt ovat menneet osalla ihan päättömyyksiin. Lisäksi joidenkin myyjien vaatteiden hinnat nousevat sellaisiin mittasuhteisiin, että mietin jelppaako siinä kaveri hintojen nousussa? Lähinnä aina on sama myyjä ja sama/samat huutajat. En jaksa uskoa, että ihminen olisi aina kiinnostunut kaikista saman myyjän tuotteista.
Jotenkin tuntuu tuollaiselta hintojen nostamiselta...
Onko muut huomanneet samaa??

No kalliitahan ne on. Itse maksoin yhdestä Burberryn mekosta 20?, ja mun mielestä se on ihan ok hinta, mutta muuten siellä nousee merkkivaatteiden hinnat kyllä ihan järjettömyyksiin.

Voisin heti sanoa yhden myyjän, jonka tuttu/ kaveri nostelee hintoja kohteissa ja antaa viimemetreillä yleensä toisen voittaa. Siinä myyjä saattaa yhtäkkiä saada 20-30e tuotteesta enemmän, kun hintaa nostellaan näin. Ihan on tämä hinnan nostaja itse kertonut asiasta minulle. Jos tuote sitten jää tälle hinnan nostajalle käteen,hän saa ostaa sen halvemmalla tai sitten yllättäen kohde tulee joskus myöhemmin uudestaan huutoon. Positiivisiä kiitoksia sitä vaihdellaan kuitenkin puolin ja toisin. Tää myyjä kuuluu mielestäni ihan näihin vakkari merkkimyyjiin, joiden vaatteiden hinnat nousevat taivaisiin ja kokojakin on monenkokoiselle.

Ei merkkivaatteidenmyyjä mutta aina jaksan ihmetellä sen prinsessan paketin hintoja.Juuri päättyneessä paketissa yhden vaatteen hinnaksi jäi noin 10?. Paketissa oli esim 3kpl paketti alushousuja joiden kpl hinnaksi jäi 10?. Aivan käsittämätöntä!

Alkuperäinen kirjoittaja cat:
Ei merkkivaatteidenmyyjä mutta aina jaksan ihmetellä sen prinsessan paketin hintoja.Juuri päättyneessä paketissa yhden vaatteen hinnaksi jäi noin 10?. Paketissa oli esim 3kpl paketti alushousuja joiden kpl hinnaksi jäi 10?. Aivan käsittämätöntä!

Joillakin saattaa ns. mopo karata käsistä, kun kilpaillaan hinnasta. Toi on kyllä älyttömyyden huippu. Alushousut 10e/kpl. En maksaisi vaikka olisivat burberryn (heh)

Kyllä minun lompakkoni kestää vaan järki onneksi sanoo vastaan. Lisäksi mielestäni on kyse epärehellisestä toiminnasta, jos hintoja nostellaan tällä tavoin. Itse ostan nykyään vaatteet lapsille poikkeuksitta uutena kaupoista. En ainakaan kannata siinä tälläisien myyjien toiminta tapaa.

kyllä jotkut vaan maksaa jos asuvat korvessa missä ei ole kunnon kauppoja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toisaalta nykyään on niin luotettavia nettikauppoja nopeine toimituksineen, että melkeen parempi varmaan ostaa jo uutta. Ja saa merkkivaatteita jne. Sekä palautusoikeudet.

Mutta mikä järki on ostaa huutiksen kautta lähes normaalihintaista vaatetta, kun muutenkin on nettikauppoja (palautusoikeudella, uutta tavaraa, alehintoja) olemassa?

Itse naureskelin, kun ketjun innoittamana katsoin Småfolk-tarjontaa. Siellä oli jollain mammalla >150 uutta retrovaatetta "osta heti" hinnalla. Vastasi alehintoja kaupoissa, joku ehkä jopa kalliimpiakin. Uusia toki, mutta miksi ostaa nimettömältä yksityishenkilöltä....

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
No pakko ostaa huutiksestakin,kun esim.småfolkia ei saa täältä meiltäpäin kaupoista..

Nettikaupoista saa vaikka missä asuisit, Jos vain on netti käytettävissä.

No ei meiltäkään saa, mutta nettikaupathan niitä myyvät. Olen ostanut jo muutaman talvialesta :) Jos pääsee kaksplussaan, pääsee nettikaupoillekin :laugh:

Sekin tyyppi myi paljon juuri niitä kokoja, joita saa sieltä alesta.