Huutiksen huippumyyjä ja hänen bulvaaninsa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja wh:
Kannattaisiko sun ap keksiä itsellesi joku oma pieni sivutyö kun noin paljon näyttää harmittavan?

Teen kolmivuorotyötä. Työtä itselläni on ihan riittävästi. Harmittaa muiden huutajien puolesta ja itse yritän aina olla rehellinen.

Juu, taitaa olla valitettavasti enemmänkin tällaista porukkaa huutiksessa.
Itse en huuda koskaan jos huomaan jotain epäilystä tällaisesta.
En tosin kyllä huuda muutenkaan merkkivaatteita. :)

Mutta ap:n aloitukseen, kyllä ketuttaa huutajana vamaan monia tällainen toiminta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja wh:
Kannattaisiko sun ap keksiä itsellesi joku oma pieni sivutyö kun noin paljon näyttää harmittavan?

Teen kolmivuorotyötä. Työtä itselläni on ihan riittävästi. Harmittaa muiden huutajien puolesta ja itse yritän aina olla rehellinen.

Huutajat huutavat, jos hinta miellyttää. Älä ole huolissasi.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Mutta ap:n aloitukseen, kyllä ketuttaa huutajana vamaan monia tällainen toiminta.

Surullisinta on, ettei ne tiedä tulleensa huijatuksi. Voittivat vaan hienon ja arvokkaan tuotteen kilpahuudannan.

Jokainen kyllä näkee siitä mikä hinta on ja pystyy arvioimaan haluaako/kannattaako maksaa sellaisia summia. Onhan toi kusetusta, samoin on mun mielestä se että rohmutaan alesta vaatetta ja myydään hirveellä hinnalla huutiksessa. Siksi mä en huudakaan siellä mitään kuin tarkan harkinnan jälkeen, ja heti jos hinta nousee vähänkin liikaa niin loppuu huutaminen. Toisilla se aika ja energia näyttää riittävän kaikkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ap ei voi kertoa näiden myyjien nikkejä???

Selitin sen jo. Toinen on ystäväni, joka on kertonut toiminnnastaan vaan mulle. No en nyt halua kuitenkaan paljastaa häntä vaikka kyseenalaistan ja tuomitsen tavan, jolla toimivat.

Selitin sen jo. Toinen on ystäväni, joka on kertonut toiminnnastaan vaan mulle. No en nyt halua kuitenkaan paljastaa häntä vaikka kyseenalaistan ja tuomitsen tavan, jolla toimivat.

kannattaisiko sit suoraan sanoa sille sun kaverillesi?

No mikä on näiden aloitustesi pointti, jollet voi nikkejä kertoa?
Kuka tietää varoa noita myyjiä jollet kerro nikkejä?:o:o:o

Taidat olla idiootti.

No mikä on näiden aloitustesi pointti, jollet voi nikkejä kertoa?
Kuka tietää varoa noita myyjiä jollet kerro nikkejä?:o:o:o

Taidat olla idiootti.

Kerroin siksi, että huutiksen ympyrät ovat pienet. Seuraamalla huippumyyjiä ja seuraamalla huutajia, jokainen joka ei ole idiootti löytää yhteyden, keistä on kyse.
Löydätkö sinä?

Kerroin siksi, että huutiksen ympyrät ovat pienet. Seuraamalla huippumyyjiä ja seuraamalla huutajia, jokainen joka ei ole idiootti löytää yhteyden, keistä on kyse.
Löydätkö sinä?

Kuka alkaa selailemaan merkkikohteita ja etsii myyjiä, jotka mahdollisesti eivät sitten olekaan näitä tarkoittamiasi...

Mutta olet selvästi kateellinen. Lopeta moinen lynkkaus ja lakkaa muutenkin kutsumasta itseäsi tämän myyjän ystäväksi.

Tämä, mitä juuri parhaillaan tälläkin hetkellä harrastat ei ole ystävyyttä nähnytkään...;)

Kukaan ei noita myyjiä voi varoa kun et kerro nimimerkkejä. Joten turhaan meuhkaat asiasta siellä.

Mikä on "huippumyyjä"? Onko se joku titteli, jonka voi saavuttaa, kun huutiksessa on myyjänä?
Mua niin naurattaa tuo bulvaani-nimitys. Vaikka tiedänkin mitä se tarkoittaa, niin jotenkin huvittaa silti. Miksi ei voi käyttää normaaleja sanoja? :D

Löydätkö sinä?

Kuka alkaa selailemaan merkkikohteita ja etsii myyjiä, jotka mahdollisesti eivät sitten olekaan näitä tarkoittamiasi...

Mutta olet selvästi kateellinen. Lopeta moinen lynkkaus ja lakkaa muutenkin kutsumasta itseäsi tämän myyjän ystäväksi.

Tämä, mitä juuri parhaillaan tälläkin hetkellä harrastat ei ole ystävyyttä nähnytkään...;)

Kukaan ei noita myyjiä voi varoa kun et kerro nimimerkkejä. Joten turhaan meuhkaat asiasta siellä.

ystäväsi kun tämän ketjun lukee niin tuskin on ystäväsi...

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Löydätkö sinä?

ystäväsi kun tämän ketjun lukee niin tuskin on ystäväsi...

Ehkei sillä sitten ole väliäkään. Olen toki kateellinen heidän vaatemäärilleen, mutten heidän luottokorttilaskuilleen. Pakon edessä sitten myyvät uutta ja lähinnä uudenveroista. Kuten sanottu, jokainen halutessaan löytää nuo nikit ja yhteyden toiseen nikkiin. itse en enää viitsi keskustella tästä. Minähän tässäkin jotain väärin sitten tein?

Ehkei sillä sitten ole väliäkään. Olen toki kateellinen heidän vaatemäärilleen, mutten heidän luottokorttilaskuilleen. Pakon edessä sitten myyvät uutta ja lähinnä uudenveroista. Kuten sanottu, jokainen halutessaan löytää nuo nikit ja yhteyden toiseen nikkiin. itse en enää viitsi keskustella tästä. Minähän tässäkin jotain väärin sitten tein?

:laugh::laugh::laugh:

Ensin avaat monta ketjua mollataksesi ystävääsi ja yhtäkkiä et enää viitsikään keskustella tästä :D:D:D

Sä olet ap N-A-U-R-E-T-T-A-V-A :D

Löydätkö sinä?

Mä oon ollut huutiksessa ihan alusta asti ja tehnyt paljon kauppaa. Mä EN JAKSA EIKÄ MUA KIINNOSTA kuka huutaa keneltäkin, ikinä en katso edes palautteita, ei jaksa kiinnostaa. Kun ostan jotain, maksan sen minkä koen hyväksi hinnaksi ja sillä sipuli. Mulla on muutakin elämää kuin huutis ja sen kyttäily kuka huippumyyjä myy mitäkin ja kuka huippumyyjältä ostaa tai kenen tuotteita kukakin huippymyyjä myy. Evvk.

Valokuuvalo myy hyviä tuotteita joista voi maksaakin reilusti.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Surullisinta on, ettei ne tiedä tulleensa huijatuksi. Voittivat vaan hienon ja arvokkaan tuotteen kilpahuudannan.

No jos ne ei tiedä niin mitenpä se heitä siis satuttaisi tai haittaisi? :D Ovat vaan iloisia että saivat mitä tahtoivat ja tuskin ne nyt enempää tarjoaa kuin mihin varaa on. Miksi sua haittaa, että huutaja on tyytyväinen?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä