Huutiksen huijarit

tyttöjenäippä

Uusi jäsen
02.06.2008
12
0
1
Olisi ihan reilua, että tälläkin palstalla tavaroitaan kauppaavat tekisivät reiluja kauppoja myös huutiksessa. Törkeää on, että samalla perheellä on kaksi eri nimimerkkiä ja aina oikeassa paikassa hintaa nostatetaan tällä toisella nimimerkillä. Voihan näin saada paremman hinnan romppeistaan, mutta jotenkin tekisi mieli "käräyttää" nämä vehkeilijät. Vai mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjenäippä:
Olisi ihan reilua, että tälläkin palstalla tavaroitaan kauppaavat tekisivät reiluja kauppoja myös huutiksessa. Törkeää on, että samalla perheellä on kaksi eri nimimerkkiä ja aina oikeassa paikassa hintaa nostatetaan tällä toisella nimimerkillä. Voihan näin saada paremman hinnan romppeistaan, mutta jotenkin tekisi mieli "käräyttää" nämä vehkeilijät. Vai mitä mieltä olette?

Ei kai tosiaan kukaan tee noin huutiksessa !!? Käräytä heti, jos tiedät. Siis suoraan huutiksen valvojille.

ap jos ihan varma oot tiedosta,niin ilmoita ihmeessä ylläpitoon niin saavat sämpylän,tuo väärää toimintaa.
Sinua ei ilmianneta,eli ei tuo nikki saa tietää että teit ilmiannon.
Teet vain palveluksen huutonetin rehellisille huutajille

No jos oot ihan 100varma tästä että huutelee omia kohteitaan toisella nimmarilla niin siellä Ota Yhteyttä - osiossa on Palaute ja Kysymykset ylläpidolle, sinne laitat viestiä

Itse tein just huutikseen yhdestä myyjästä tällä viikolla ilmoituksen samasta asiasta. Kyse oli Madonnanlipuista kylläkkin. Vastasivat seuraavana päivänä ja sulkivat myyjän tunnukset. =)

Siis eihän kyse tarvitse olla saman perheen useammasta tunnuksesta. Huutikseen pystyy tekemään tunnukset ihan tekaistulla nimellä esim. tekaistulla luukku-sähköpostiosoitteella. Ja yksi ihminen pystyy tekemään vaikka kuinka monta tekaistua käyttäjätunnusta.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Siis eihän kyse tarvitse olla saman perheen useammasta tunnuksesta. Huutikseen pystyy tekemään tunnukset ihan tekaistulla nimellä esim. tekaistulla luukku-sähköpostiosoitteella. Ja yksi ihminen pystyy tekemään vaikka kuinka monta tekaistua käyttäjätunnusta.

Mun piti ainakin vahvistaa käyttäjätunnus sähköpostilinkin kautta.

toivottavasti et itse ole yksi näistä????

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Itse tein just huutikseen yhdestä myyjästä tällä viikolla ilmoituksen samasta asiasta. Kyse oli Madonnanlipuista kylläkkin. Vastasivat seuraavana päivänä ja sulkivat myyjän tunnukset. =)

Mitä he vastasivat ilmoitukseesi??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun piti ainakin vahvistaa käyttäjätunnus sähköpostilinkin kautta.
ja miten tuo vahvistaminen liittyy tähän? voihan niitä osoitteita tehdä monta ja vahvistaa ne kaikki

Yhteistyössä