Huutakaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos joku teitä ahdistelee tai ei muuten usko ettette halua häntä lähelle - huutakaa! Huutakaa, kirkukaa kuin palosireeni, vaikka sitä AAAAAAAA! Ei voi väittää ettei ymmärrä, tuosta ymmärtää jo pikkulapsikin että pitää päästää irti ja mennä pois. Olkoon tuo viestinä kaikille, että naisten tahtoa tulee kunnioittaa.

 
vierailija
Kannattaa myös hankkia hälytin. Voi mennä niin paniikkiin ettei pystykään huutamaan.
Tämä on totta. Itse olen pari kertaa mennyt niin paniikkiin, kun joku mies on alkanut juosta perässäni, että henki on salpautunut kokonaan, enkä olisi saanut minkäänlaista huutoa ilmoille. Vaikka normaalitilanteessa olen kovaääninen ja osaan huutaa kunnolla. Nykyään kuljen aina äänihälytin taskussani.
 
Mietityttää vaan, että mitäs jos hyökkääjä sitten vaientaa huutajan....?
Ei ole ihan yksinkertainen tämäkään asia.

Mutta varmaan pääsääntöisesti tuo on ihan hyvä neuvo.
 
vierailija
Hyvä keino vältellä ahdistelijoita, on olla liikumatta ulkosalla. Tähän on tultu. Naurakaa vain, mutta minä en juuri pimeän tultua liiku ulkona, korkeintaan mieheni kanssa voin sen tehdä. Tähän aikaan vuodesta klo 16 tulee pimeää. Siihen aikaan pääsen töistä kotiin. Kaupan kautta kotiin ja illaksi neljän seinän sisälle. Hei hei harrastukset. Oma terveys ja turvallisuus kuitenkin tärkeämpää. Mut on jo kerran yritetty raiskata.
 
vierailija
Hyvä keino vältellä ahdistelijoita, on olla liikumatta ulkosalla. Tähän on tultu. Naurakaa vain, mutta minä en juuri pimeän tultua liiku ulkona, korkeintaan mieheni kanssa voin sen tehdä. Tähän aikaan vuodesta klo 16 tulee pimeää. Siihen aikaan pääsen töistä kotiin. Kaupan kautta kotiin ja illaksi neljän seinän sisälle. Hei hei harrastukset. Oma terveys ja turvallisuus kuitenkin tärkeämpää. Mut on jo kerran yritetty raiskata.
Mitenhän sä poloinen pärjäisit täällä pohjoisen perukoilla kun täällä ei edes aurinko enää nouse :unsure:
 

Yhteistyössä