HUUTAISITKO TÄTLÄ HUUTISMYYJÄLTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sire

Vieras
huutaisitko tältä huutismyyjältä korun?itse katselin yhtä ihanaa korua mutta luettuani palautteet en taida uskaltaa huutaa =/
http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=cherryboms&fbtype=-1

No en huutaisi. Musta negatiiviseenkin palautteeseen pitäisi suhtautua asiallisesti tai jättää kommentoimatta. Semmoinen tuntu jää, että jos kaikki sujuu hyvin niin ne sujuu hyvin, mutta entäs jos Posti kämmää tai muuta. En haluaisi joutua asioita tuon kanssa selvittelemään.

mullakin kyl korvaan särähti se tapa millä se vastas negapalautteisiin.. eli en hirmusti tykkäis alkaa setvittelemään sit sen kans jos jotai negaa tulis asiasta.. Tosin en katsonut kyl ees hintaluokkaakaan millä se niit möi..

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
en!

Miksi hänellä on noin paljon koruja? mistä korut oikeasti ovat peräisin?

Oletko koskaan kuullut että jotkut tekee niitä itse??

Ja huutaisin pari negaa ja muutama tuhat positiivistä.

Ei näyttänyt itse tehdyiltä. Ja miksi mukana olisi hyvin kuluneiksi käytettyjä ja uusia?
Mä en huutaisi. Ostaisin miel. liikkeestä suoraan. Hintataso näytti ihan samalta...

Korut selkeästi käytettyja mutta ilman kaiverruksia? Ekana tuli mieleen että myy varastettuja koruja koska edes tunnettuja merkkikoruja ei ole osannut nimetä?

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsinpimpula:
Korut selkeästi käytettyja mutta ilman kaiverruksia? Ekana tuli mieleen että myy varastettuja koruja koska edes tunnettuja merkkikoruja ei ole osannut nimetä?

Palautteissa valitettiin ainakin yhdessä, että oli myyty ilman kaiverruksia, mutta silti oli ollut pois hiottu kaiverrus osittain näkyvissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei näyttänyt itse tehdyiltä. Ja miksi mukana olisi hyvin kuluneiksi käytettyjä ja uusia?
Mä en huutaisi. Ostaisin miel. liikkeestä suoraan. Hintataso näytti ihan samalta...

No en mä edes katsonut, kuin vilkaisin vaan profiilin, siis tuotteita en katsonut.Tuli vaan mieleen kun moni tekee itsekkin koruja ja myy ne sitten, mutta tässä ei näin sitten ollut.

Yhteistyössä