Huutaa, kiljuu, ei syö, heittelee tavaroita, ei nuku,mut toisinaan ihanan hymyilevä ja alloittava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normi 1v??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta ei ole olemassa mitään normi 1-vuotiasta. Meillä poika oli "helppo" 1-2 vuotiaana. Vähän päälle kaks vuotiaana alkoi sitten uhma, mikä jatkuu edelleen ja menee kausittain. Ja tottakai sen lapsen kanssa saa liikkua ja mennä, mut sit pitää vaan kestää se et niitä julkiraivareita voi tulla. Ajan myötä helpottuu (kunnes taas pahenee) ja oppii myös itsekkin niitä kikkoja mitkä toimii just omalla lapsella.

Niin ajattelin tuolla normi 1v,että onko normia että 1v käyttäytyy noin. Minulla on kyllä kaksi vanhempaakinlasta,mutta he ovat olleet tämän suhteen helpompia. Ei ole tarinnut koskaan pohtia moisia asioita ennen. Nämä vanhemmat lapset jo jonkin verran vanhempia kuint ämä iltatähti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä,että olisi mitenkään lellitty lapsi tai saisi kaiken periksi, ei todellakaan.
Itse olen myös sitä mieltä,että lapsen kanssa pitää liikkua eikä jumittua paikalleen vaikka olisikin hankalaa. Ja varsinkaan ei sen takia jumittua paiklle, että muut saisi olla rauhassa. lapsia tulee olemaan maailmassa aina ja aina tänne ääntä mahtuu. Niitä rauhallisiakin paikkoja löytyy lapsettomille tai niille ketä ei ääntä kestä.
Eikä tämä lapsi nyt mikään kauhukakara ole kuitenkaan :D

Sinulla on ajatteleat aivot selvästi :)

[QUOTE="...";25466505]Tässä sitä huomaa miten erilaisia yksivuotiaita voikaa olla. :D Meidän on menevää sorttia joka tarvitsee tekemistä ja virikettä ollakseen tyytyväinen.

Me käymme reilun vuosikkaan kanssa kahviloissa ja ravintoloissa, joissa on jonkinlainen leikkipaikka, johon lapsi pääsee riehumaan kun on syöty. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. :)[/QUOTE]

Juuri näin, meillä vain tahtoo olla hiljakseen sylissä,mutta menee se niinkin.