huumorilla! kumman valitsisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraste

Jäsen
20.05.2006
942
0
16
Kumman siis valitsisitte jos olis pakko valita joko korvienvälistä tyhjää täynnä oleva komea mies tai mitäänsanomattoman näköinen mielenkiintoinen mies? Ihan huumorilla tämä kysymys... Älkää vastatko hyvännäköinen ja mielenkiintoinen oma mies! Jompi kumpi noista vaihtoehdoista.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
aika paljo riippus siitä käyttötarkotuksesta,ja osaako se latvasta laho olla hiljaa...
Kunhan naurultani saan sanottua...
:laugh: :laugh:
Itse olen sitä mieltä että tyhjäpään kans ei viitsi tehdä mitään eikä missään! No voisin ehkä leffaan mennä jos saisin valita leffan. Siis tarkoitan sitä et tyhmä mies ei kiinnosta(ainakaan seksuaalisesti), oli sitten miten hyvänäkönen tahansa...

Se mielenkiintoinen, mulle miehen ulkonäkö on aika sivuseikka...

Mutta jos sitä pitäisi ihan vaan näyttelyesineenä kodissa niin sittenhän sen olisi parempi olla mahdollisimman hyvän näkönen. Ja toki aika typerä saisi ollakin ettei sitten hoksaisi lähteä uutta kotia metsästämään :whistle:

No mielenkiintonen tietenki. Tai no, riippuu hyvinki käyttötarkotuksesta. Salakaatoon kelpaa tyhmenpiki, mutta toki täytyy heti sanoa, että semmostahan mää en onneksi harrasta. =) (hymiö kuvaa onnellista mielentilaa)